خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه طرح شهید «بهنام محمدی» در راستای مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر پرورش و تربیت نیروی جوان مؤمن، متعهد و پابه‌کار برای اجرا در مدارس پایه‌ریزی و برنامه‌ریزی شد، گفت: سپاه نهاوند نیز قرارگاهی پیرامون این طرح راه‌اندازی کرد و تاکنون ۲۱ قرارگاه تشکیل داده است.
کد خبر: ۹۰۷۱۴۰۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

تشکیل۲۱ قرارگاه برای اجرای طرح شهید «محمدی» در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در مراسم افتتاحیه طرح شهید «بهنام محمدی» ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: شروع طرح شهید «بهنام محمدی» از اواسط سال ۹۶، همزمان با طرح دغدغه و مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر پرورش و تربیت نیروی جوان مؤمن، متعهد و پابه‌کار بود.

وی افزود: سپاه در راستای رفع این دغدغه، طرح شهید «محمدی» را برای اجرا در مدارس پایه‌ریزی و برنامه‌ریزی کرد و سپاه نهاوند نیز قرارگاهی پیرامون این طرح راه‌اندازی کرد و تاکنون ۲۱ قرارگاه تشکیل داده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: در قرارگاه سوم مقرر شد که مدارس و مساجد هدف معرفی شوند که مسئولین آموزش و پرورش این مکان‌ها را شناسایی و معرفی کردند.

وی ادامه داد: سپاه نیز سرگروه‌هایی که دارای شرایط لازم بودند را پس از مقدمات بکارگیری به دوره آموزشی استان کرمانشاه اعزام و پس از قبولی در دوره، بکارگیری کرد.

کریمی گفت: امیدواریم که تلاش مجموعه دوستان و همکاران ما در سپاه و آموزش و پرورش منجر به رضایتمندی خداوند متعال و رفع دغدغه مقام معظم رهبری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات