خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) همایش سه ساله های حسینی با حضور هزاران کودک به همراه خانواده هایشان در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۱۳۷۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس؛ به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) همایش سه ساله های حسینی با حضور هزاران کودک به همراه خانواده هایشان در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) شیراز برگزار شد.

محسن متقی پیشه مسئول بسیج مداحان استان فارس و هیئت رزمندگان اسلام شیراز درباره این همایش گفت: در این مراسم برنامه های متنوعی از جمله نمایش عروسکی، مداحی کودکانه، توزیع کتاب قصه و پرچم اجراء شد، همچنین از هر مهد کودک یک نفر که در زمینه قرآنی فعالیت داشته است به معرفی شده و هدیه تقدیم آنها شد.

وی ادامه داد: این مراسم برای چهارمین سال متوالی است که اجرا میشود که امروز نزدیک به 1500 نفر از مهد کودک های موقوفه قرآنی ثارالله (ع)، مهد کودک های بهزیستی و مهد قرآنی ناحیه ثارالله (ع) در همایش حضور پیدا کردند.

متقی پیشه در پایان خاطر نشان کرد: این همایش به همت هیئت رزمندگان اسلام شیراز و با همکاری بسیج جامعه زنان ناحیه ثارالله (ع) حوزه های مقاومت بسیج ناحیه ثارالله (ع) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها