مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: از اواخر وقت امروز چهارشنبه تا ظهر شنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی جدید از غرب استان شاهد وزش باد و باران شدید و در برخی نواحی تگرگ خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۷۱۳۲۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رحیم صدیقی اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز سه‌شنبه رشد و افزایش ابر، وزش باد و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده بخصوص برای نیمه غربی استان پیش‌بینی می‌شود.


وی در ادامه افزود: در اواخر وقت امروز چهارشنبه تا ظهر شنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی جدید از غرب استان شاهد ابری شدن آسمان، وزش باد شدید همراه با رگبار باران و رعد و برق شدید ودر برخی نواحی تگرگ خواهیم بود.


به گفته این مقام مسوول، شروع بارش‌ها از اواخر امروز چهارشنبه برای نیمه غربی استان و از بعدازظهر پنجشنبه تا صبح شنبه برای کل استان خواهد بود.


صدیقی تصریح کرد: اوج بارش‌ها از اواخر وقت پنج‌شنبه تا بعدازظهر جمعه و برای مناطق غربی و جنوبی استان «بانه، مریوان، روآباد، اورامان، کامیاران» پیش بینی می‌شود.

وی یادآور شد: امکان آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر‌کل هواشناسی کردستان افزود: بعلت تشکیل گرد و غبار بر روی عراق و سوریه و انتقال بخشی از آن به سطح استان طی سه روز آینده، ساعاتی از شبانه‌روز کیفیت هوا و دید افقی تا حدودی کاهش خواهد یافت.

صدیقی تصریح کرد: از لحاظ دمایی نیز از امروز تا روز پنج‌شنبه هفته جاری دما بطور میانگین ۲ تا ۳ درجه افزایش داشته و از روز جمعه تا اواسط هفته آینده بعداز عبور سامانه بارشی شاهد کاهش دما، در حدود ۵ تا ۶ درجه سانتیگراد بخصوص در طول شب و اوایل صبح خواهیم بود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات