سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان البرز برگزار می‌شود

رییس بسیج رسانه استان البرز از برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۱۲۹۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  ابراهیم نوروزی‌فر امروز در نشست خبری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که  در سالن جلسات بسیج رسانه برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره توسعه و تقویت جبهه رسانه انقلاب بوده و آماده سازی بستر و زیرساختهای لازم برای برگزاری اینگونه جشنواره‌ها بسیار مهم است.

سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان البرز برگزار می‌شود

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه  البرز از نظر برگزاری جشنواره و اجرای برنامه‌های فرهنگی در کشور زبانزد است، افزود: هدف از برگزاری جشنواره ابوذر، تولید محتوای ارزشهای انقلابی و تقویت و پرورش روحیه و آرمانهای اسلامی است.

رییس بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم می‌خواهد با نفوذ در رسانه‌ها به ما آسیب برساند، عنوان کرد: تقویت و خودباوری اصحاب رسانه، بحث مقاومت، دفاع مقدس، مسایل صنفی، دشمن شناسی، اقتصاد ملی، مبارزه با آسیبهای اجتماعی و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از جمله محورهای اصلی این جشنواره است.

نوروزی فر با اشاره به اینکه این جشنواره در قالب عکس، یادداشت، خبر، فیلم کوتاه و پوستر برگزار می‌شود، گفت: این آثار از 30 آذر 96 تا 5 آذر 97 انتخاب و به دبیرخانه جشنواره ابوذر در بسیج رسانه ارسال و پس از انتخاب به جشنواره کشوری ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: آثار ارسالی باید در رسانه‌های مکتوب، شنیداری و دیداری باشد وکسانی که به صورت گروهی شرکت می‌کنند به صورت گروهی هم در جشنواره معرفی می‌شوند؛ شرکت کنندگان در هر قالب 3 اثر برای دبیرخانه جشنواره می‌توانند  ارسال کنند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها