خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج):
سردار فدا جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) امروز صبح در همایش اعزام مبلغین راهیان نوربا بیان اینکه امریکایی ها در طول این چهل سال بخشی از امکانات و ظرفیت های خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار گرفته اند اما امروز به جایی رسیده اند که تمام ظرفیت های خود در مواجه با جمهوری اسلامی به میدان آورده.
کد خبر: ۹۰۷۱۲۷۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، سردار فدا جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) امروز صبح در همایش اعزام مبلغین راهیان نوربا بیان اینکه امریکایی ها در طول این چهل سال بخشی از امکانات و ظرفیت های خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار گرفته اند اما امروز به جایی رسیده اند که تمام ظرفیت های خود در مواجه با جمهوری اسلامی  به میدان آورده.

وی افزد: علت این هجمه ها هم این است که در طول این چهل سال هر اقدامی در مقابل جمهوری اسلامی انجام داده اند با شکست مواجه شده و خودشان اذعان دارند که در طول این سال ها 7 تریلیون دلار در منطقه غرب آسیا خرج کرده اند  اما پیروزی آن نسیب ایران شده و اعتبار جمهوری اسلامی بالا رفته است.

سردار فدا به خطر افتادن امنیت اسرائیل را دلیل دیگر هجمه علیه جمهوری اسلامی دانست و گفت: تمام اقدامات نظام استکباری در منطقه انجام دادند برای حفظ امنیت اسرائل بود اما امروز می بینیم که بیشتر از هر زمان دیگری امنیت اسرائیل به خطر افتاده و رژیم صهیونیستی دوره افتاده برای اینکه ایران یا در سوریه نباشد و یا  اینکه از مرز های اسرائیل فاصله داشته باشد.

این فرمانده نظامی خاطرنشان کرد: خط مقدم جمهوری اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی مرزهای سوریه و جنوب لبنان شده و ما به حقانیت بیانات امام خمینی(ره) و امام  خامنه ای (حفظه الله) یقین داریم و مطمئنیم رژیم صهیونیستی روز به روز به نابودی خود نزدیکتر می شود و کمتراز 25 سال دیگر وجود نخواهد داشت.

وی افزود: سومین علت هجمه های امریکا  به نظام اسلامی این است که آنها دیگر بخاطر نداشتن ظرفیت های مالی و زیرساختی وتلفات انسانی  توان جنگ جدیدی ندارند اما انقلاب اسلامی با وجود قدرت یافتن جبهه مقاومت، اقتدار بیشتری بدست آورده است.

سرتیپ دوم پاسدار فدا با اشاره به قدرت بازدارندگی گفت: توان موشکی  یکی ازعوامل اقتدار ما است و این توانمندی را به ما داده است که بدون اینکه از کسی اجازه بگیریم اهداف خود را پیش ببریم.

سردار فدا هشدار داد: دشمنان با عملیات روانی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم و تاریک نشان دادن آینده برای جوانان و نوجوانان ماست  که با ابزار فضای مجازی که امروزه فراگیر شده و باور پذیر این هدف را دنبال می کند.

وی گفت: شرایط امروز ما از دهه شصت که هم جنگ و بمباران شهرها را داشتیم و هم توطئه گروهک ها  و ترور را داشته ایم و هم نظام ما قوام امروز را نداشت بدتر نیست اما آن زمان چون تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار نگرفتیم و از ولایت فقیه پیروی کردیم عقب نرفتیم و توانستیم به قدرت امروز برسیم و این وظیفه شماست که در این اردو ها آن شرایط را برای مردم بازگو کنید .

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت : دومین موضوع که دشمن در آن به دنبال آسیب زدن به جمهوری اسلامی است صحنه اقتصادی است که با برخی نارسایی ها و سوء مدیریت های همراه است، که باید مراقب بود دشمن از مطالبات به حق مردم سوء استفاده نکند.

وی با اشاره به اردو های راهیان نور گفت: یک فرصت بسیار خوبی است که شما 72 ساعت با یک نوجوان ارتباط چهره به چهره داشته باشید و تاریخ هشت سال از مقاومت جمهوری اسلامی که می تواند چراغ راه امروز ما باشد بیان کند.

سردار مجتبی فدا یادآور شد ما در زمان طاغوت 6 میلیون بشکه نفت در روز می فروختیم اما نه اقتدار داشتیم نه استقلال حتی شاه هم اجازه ورود به ایستگاه استراق سمع در شمال کشور که امریکایی ها مکالمات روسها را در آن شنود می کردند نداشت و حتی خلبان یا کارشناسان ما اجازه تعمیر تجهیزات خود را بدون اجازه مستشار آمریکایی نداشتند.

وی در پایان تاکید کرد : ما باید ببینیم در این چهل سال که ما مقاومت کردیم کشورهایی که به دامن استکبار پناه بردند چه عاقبتی پیدا کردند امروزه مشاهده می کنیم که عربستان که بدون اجازه امریکایی ها آب هم نمی خورد . چطور تحقیر می شود که از آن به گاوشیرده تعبیر می کنند که در آخر هم ذبح خواهد شد اما جمهوری اسلامی با ایستادگی و مقاومت و رهبری و هدایت مقام معظم رهبری به این اقتدار رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها