خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۷۱۱۹۷
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان، گفت: ما باید خداوند را شاکر باشیم که چنین رهبر فرزانه ای به ما داده که نخبگان کشور در حضور ایشان آزادانه سخنان خود را می گویند و مقام معظم رهبری به این اندازه برای آن ها ارزش و احترام قائل می شوند.

وی در ادامه گفت: اگر این قضیه را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم اصولاً نخبه های کشور یا به کشورهای دیگر می رفتند و آن ها از نخبه های کشور ما بهره می گرفتند یا اینکه اصلاً به نخبگان کشور اجازه و میدان نمی دادند.

امام جمعه ارومیه در ادامه افزود: مقام معظم رهبری مسئولین امر و دولتمردان را به استفاده از ظرفیت فکری نخبگان دعوت کردند، لذا مسئولین باید به پیشنهادات نخبگان کشور ارزش قائل شوند و از آن ها در جهت رفع مشکلات جامعه استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نخبگان را موظف به رشد دادن مرزهای علمی کشور دانستند، خداوند در قیامت از هر کسی نسبت به داشته هایش در دنیا حسابرسی خواهد کرد لذا نخبگان به اندازه نخبگی باید در محضر خداوند پاسخگو باشند.

وی افزود: نخبگان باید با تلاش، منویات مقام معظم رهبری را عملی کنند و مشکلات کشور باید به دست نخبگان حل شود و باید از هویت ملی کشور دفاع کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات