خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای استان:

راهپیمایی اربعین نماد وحدت مسلمانان است/نمایش شعار هیات مناالذله در این راهپیمایی وحدت بخش تجلی می یابد

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی برپایی موکب مردمی برای استقبال از زائران خارجی در مرز بازرگان را اقدامی ارزشمند و درخور توجه دانست.
کد خبر: ۹۰۷۱۱۸۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری به همراه حجت الاسلام شاه محمد مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی روز گذشته از موکب مردمی شهید باکری مرز بازرگان بازدید کرده و به استقبال زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) رفت.

در حاشیه این بازدید، سردار شهسواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان گفت: برپایی این موکب بسیار ارزشمند و ماندگار در دل سینه های مردمی می باشد که به عنوان زوار در اینجا حضور پیدا می کنند اینکه باعث و بانی این می شوید که قطرات انسان ها از بخشهای مختلف کشور ها مخصوصا کشور ترکیه که از اینجا برای شرکت در پیاده روی اربعین رد می شوند که این قطرات به اقیانوس عظیم حماسه اربعین حسینی متصل می شوند بسیار ارزشمند است.

وی، با اشاره به پیام اربعین حسینی گفت: این اقیانوس بزرگ پیام وحدت بخش و پیام هیهات من الذله امام حسین رو به دنیا می رساند و مسلمانان همچنان حول محور امام حسین(ع) و عاشورای امام حسین(ع) زیر بار ظلم و ستم دشمنان، استکبار و زورگویان نمی روند و پیام امام حسین (ع) را که حریت، آزادی خواهی و دینداری و امر به معروف و نهی از منکر که اینها به عنوان اجرائیات و عملکرد جامعه ما می باشد را به جهانیان می رسانند.

سردار شهسواری، در خصوص ثواب پیاده روی اربعین گفت: ما در روایات داریم هر کس در اربعین امام حسین برای زیارت آقا امام حسین(ع) قدم بردارد ثواب هر قدم وی به اندازه آزاد کردن یک بنده می باشد و افرادی هم نیز که در این امر دخیل می شوند و باعث میشوند که زوار حسین به این دریا متصل شوند و به زیارت آقا امام حسین(ع) نائل شوند قطعا از ثواب ان هم در این دنیا و هم در ان دنیا بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات