خبرهای داغ:
همایش فرماندهان واحد های امیدان و پویندگان بسیج دانش آموزی برخوار در کانون لقمان حکیم دولت آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۱۱۱۷
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان برخوار، همایش فرماندهان واحد های امیدان و پویندگان بسیج دانش آموزی در کانون لقمان حکیم دولت آباد برگزار گردید.

دراین جلسه ابتدا سرگرد نریمانی مسئول بسیج دانش آموزی شهید مطهری گفت: اولویت کارها در بسیج دانش آموزی دانش آموز محوری در برنامه ها و فعالیت ها و توجه به حضور دانش آموزان و اجرای برنامه ها با مشارکت و همراهی آنهاست.

در ادامه اسماعیل هونجانی معاون پررشی آموزش و پرورش شهرستان ضمن تقدیروتشکر از فعالیت های بسیج دانش آموزی با اشاره به فرمان تشکیل بسیج مستضعفان توسط حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به نقش دانش آموزان و نوجوانان در ۸سال دفاع مقدس پرداخته وداشتن روحیه مقاومت و شهادت طلبی ، خود باوری ، بصیرت و معرفت افزایی را از جمله موارد برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی برشمرد .

در ادامه حسن زمانیان مسئول بسیج امیدان سازمان بسیج دانش آموزی استان به نقش مدیران و معلمان در تربیت دانش آموزان برای نسل آینده انقلاب و راهکارهایی جهت اجرای برنامه های فرهنگی اشاره کرد.

 کارشناس سیاسی بسیج در مورد برسی مسائل سیاسی روز جهان بالاخص اهمیت حضور مردم در اربعین به صحبت نمود.

درپایان زارعان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تشکر از اجرای برنامه های بسیج دانش آموزی ، به بررسی نقش و جایگاه بسیج دانش آموزی و اهمیت و عنایت ویژه به بسیج دانش آموزی را رشد و تقویت زیرساخت های اصلی انقلاب و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها