مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
شهبازی گفت: به نظر می رسد برخی مدیران دولتی در جریان استفاده مناسب از ظرفیت بسیج برای رشد و توسعه اقتصادی کشور، کارشکنی می کنند.
کد خبر: ۹۰۷۱۰۸۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

علی اصغر شهبازی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ظرفیت مناسب نیروی تخصصی بسیج برای کمک به دولت در بخش های صنعتی اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسین صنعتی از جمله اقشار تخصصی بسیج است که با بهره مندی از مهندسانی خبره و کارآمد در حوزه های مختلف صنعتی، آمادگی خوبی برای کار جهادی در عرصه های صنعتی داشته و دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس ما تفاهمنامه ای با سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي داشتیم تا با بکارگیری از مهندسان بسیجی در سراسر کشور اقدام به عارضه یابی و ارائه طرح احیا صنایع کوچک در هر شهرستان نماییم، با این حال این مجموعه دولتی در بخش تأمین مالی به تعهدات خود عمل نکرد و این تفاهمنامه عملیاتی نشده است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی با انتقاد از بی توجهی دولتمردان به ظرفیت بسیج گفت: به نظر می رسد برخی مدیران دولتی در جریان استفاده مناسب از ظرفیت بسیج برای رشد و توسعه اقتصادی کشور، کارشکنی می کنند و به اعتقاد من چنین مسئله ای به منزله غفلت از فرصت های توسعه اقتصاد جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات