در بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان مطرح شد

ضرورت مبارزه قاطع و قانونی با مفسدان اقتصادی/ تقدیر از اقدام انقلابی قوه قضائیه در برخورد با مفسدان

سازمان بسیج حقوقدانان کشور ضمن تقدیر از اقدام انقلابی قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی، آمادگی کامل خود را جهت هرگونه کمک و همراهی در زمینه های مورد نیاز را اعلام می دارد .
کد خبر: ۹۰۷۱۰۷۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،  سازمان بسیج حقوقدانان کشور با صدور بیانیه ای حمایت خود دستگاه قضایی کشور را در برخورد با مفاسد اقتصادی اعلام کرد. در این بیانیه آمده است:

امروز که دشمنان انقلاب بعد از 40 سال مقابله آشکار و پنهان با نظام مقدس جمهوری اسلامی، عرصه جنگ اقتصادی را با فشار از درون به حاکمیت، ایجاد یاس و نا امیدی در مردم و القای ناکارآمدی نظام دنبال می کند دستگاه قضا با برخورد قاطع و قانونی با مفسدان اقتصادی و مزدوران دشمن در عرصه جنگ اقتصادی می تواند محکم و استوار، بعنوان ابزار ثبات بخش در جامعه، همچون رسیدگی سریع به پرونده اخیر اخلاگران اقتصادی به نحو مطلوبی عمل نماید.

مطمئنا پیگیری های مستمر قوه قضائیه و محاکمه و صدور احکام قطعی برای برهم زنندگان نظام ارزی و پولی کشور و نهایتا اعلام شفاف آن به افکار عمومی موجب امیدواری مردم و تمام دلسوزان نظام در برخورد جدی با این گونه مفاسد گردیده و باعث شکست و ناکامی دشمن در تحقق سناریوهای پلید و استکباری خود خواهد شد.

اقدامات انقلابی اخیر قوه قضائیه در این شرایط جنگ اقتصادی در اصل لبیک عملی به مطالبات جدی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی در زمینه مبارزه قاطع و قانونی با مفسدان اقتصادی است، ضرورتی که انتظار می رود قوه قضائیه با توجه به حمایت رهبر معظم انقلاب و اختیارات ویژه آن دستگاه، بدور از پیچ و خم های اداری و با نگاه به شرایط پیش روی در عرصه جنگ اقتصادی به نحو احسن و به صورت مستمر انجام دهد تا ضمن اقناع افکار عمومی جامعه در مقابل موج عملیات روانی دشمن، مانع از عملیاتی شدن سناریوی دشمن در عرصه های مواجهه با انقلاب اسلامی گردد.

ملت همیشه بیدار سرمایه اصلی نظام و انقلاب هستند و انتظار دارند قوه قضائیه با زالوصفتان اقتصادی که دست در دست دشمن دارند بصورت جدی ، بدون تشریفات و ملموس برخورد نموده و اخلالگران نظام اقتصادی کشور را به دست با کفایت قوانین اسلامی به مجازات برساند و نتایج آن را بصورت شفاف و به موقع برای مردم اطلاع رسانی نماید چرا که اطلاع رسانی دقیق و به موقع و بدور از هر گونه ابهام می تواند افکار عمومی را اقناع، کارآمدی نظام را تقویت و حمایت قاطع مردم از دستگاه قضا را بدنبال داشته باشد.

سازمان بسیج حقوق دانان کشور ضمن تقدیر از اقدام انقلابی قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی، که نشان از اراده و عزم جدی آن مجموعه ارزشی و ولایی در برخورد با مفاسد اقتصادی دارد آمادگی کامل خود را جهت هرگونه کمک و همراهی در زمینه های مورد نیاز را اعلام می دارد .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار