خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان خبر داد

برگزاری کنگره فرهنگ و هنر سپاه در همدان

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان از برگزاری کنگره فرهنگ و هنر سپاه در دو حوزه جشنواره فرهنگی و هنری و کنگره شعر پاسدار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۱۰۵۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

برگزاری کنگره فرهنگ و هنر سپاه در همدانعلی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری کنگره فرهنگ و هنر سپاه اظهار داشت: این کنگره در دو حوزه جشنواره فرهنگی و هنری و کنگره شعر پاسدار برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره فرهنگی هنری نیز شامل دو بخش هنرهای تجسمی و نمایشی است که علاقه‌مندان می‌توانند در آن شرکت کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: بخش هنرهای تجسمی شامل خوشنویسی (نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث)، کاریکاتور، طراحی، پوستر و عکاسی است.

وی یادآور شد: بخش هنرهای نمایشی نیز شامل تک‌خوانی، جمع‌خوانی سرود، همخوانی و تواشیح، اجرای حماسی (دکلمه‌خوانی و شعرخوانی) می‌شود.

کریم‌پور با اشاره به بخش کنگره شعر پاسدار شامل شعرسرایی (سرودن شعر توسط شاعران) عنوان کرد: محور و موضوعات در هر دو حوزه جشنواره هنری و نمایش فرهنگیاران شاعر شامل تعمیق معنویت و بصیرت دینی، ارتقاء روحیه انقلابی و جهادی و امید، ابتکار عمل، خودسازی و رمز پیروزی بر دنیای کفر است.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومت و حمایت از کالای ایرانی، انسان انقلابی و ایمان راسخ به نصرت و وعده‌های الهی و صبر و استقامت، تقوا و تدبیر؛ حافظ انقلاب اسلامی در برابر کید دشمنان نیز از دیگر موضوعات این حوزه‌ها است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: همچنین استقلال، خودباوری، استکبارستیزی و حمایت از جبهه مقاومت و چهل سالگی انقلاب اسلامی، افتخار به گذشته و امید به آینده از موضوعات این حوزه‌ها است.

وی ابراز داشت: شاخص‌های داوری و فرم‌های ثبت نام به همراه طرح پوستر از تاریخ 21 مهر ماه در ماژول کنگره فرهنگ و هنر سایت پاسدار از سوی تهران بارگذاری و در دسترس مخاطبین قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات