مصطفی برزگر
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خبرداد/
سرهنگ زمانی عنوان کرد: در بخش دندان پزشکی ، روزانه بین 30 تا 60 نفر ، و در بخش آزمایشگاه بین 70 تا 80 نفر و در بخش فیزیو تراپی روزانه 40 تا 50 نفر ویزیت می شوند.
کد خبر: ۹۰۷۱۰۳۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ زمانی، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، درگفتگو با خبرنگار ما ، گفت: در راستای ارائه خدمات بهداشتی  درمانی به زائرین اربعین در مرز مهران، سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، به مدت سه روز است که خدمات و فعالیت خود را در نقطه صفر مرزی مهران آغاز کرده است.

وی عنوان کرد: به علت مسافت و راه زیادی که زائران طی می کنند ، دچار گرفتگی عضلات می شوند و در همین راستا بسیج جامعه  پزشکی استان ایلام ، در بخش فیزیو تراپی در دو قسمت خواهران و برادران ، به صورت رایگان به زوار  خدمات رسانی انجام می دهد و مورد استقبال قرار گرفته است.

سرهنگ زمانی ، بیان داشت: در بخش آزمایشگاه تخصصی که امسال خدمات جدید ارائه می دهد ، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان ، لیست آزمایشات در اختیار پزشکان متخصص قرار می گیرد و نسبت به بیمارانی که نیاز به درمان دارند، خدمات رسانی انجام می شود.

مسئول مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، افزود: در بخش دندان پزشکی ، دو کامیون مجهز به لوازم و تجهیزات دندان پزشکی وجود دارد  و روزانه تعداد 6 نفر دندان پزشک حضور دارند و در زمینه های کشیدن دندان ، عصب کشی و  غیره خدمات رسانی انجام می دهند.

وی در پایان افزود: در بخش دندان پزشکی ، روزانه بین 30 تا 60 نفر ، و در بخش آزمایشگاه بین 70 تا 80 نفر  و در بخش فیزیو تراپی روزانه 40 تا 50 نفر ویزیت می شوند.  

 

 

 

ارسال نظرات