خبرهای داغ:
صارمی گفت: مردم با آگاهی از استاندارد قطعا باید از این پس به دنبال کیفیت باشند. در مقابل تولید کننده نیز باید به سمت تولید باکیفیت پیش رفته تا جوابگوی خواسته مردم باشد. در سایه این تغییر رویکرد می توان از ورود کالاهای بی کیفیت بی نیاز شده و یک صادرات و واردات هدفمند داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۷۱۰۲۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سیروس صارمی مدیرکل استاندارد استان قزوین در مراسم تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد استان قزوین که با حضور بیات معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد، و جمعی از مسوولان استانی و تولیدکنندگان استان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد بیان کرد: شعار امسال ستانداردهای بین المللی و انقلاب صنعتی چهارم است. این انقلاب ها تحولات مختلفی را در دنیا ایجاد کرده اند.
 
وی گفت: این استانداردها بودند که عامل پیشرفت تکنولوژی در انقلابهای صنعتی بودند و به واسطه ارتباط استاندارد با انقلابهای صنعتی، اهمیت استاندارد در زندگی به خوبی مشهود است.
 
مدیرکل استاندارد استان قزوین اظهار کرد: هدف ما این است که استاندارد در لایه لایه جامعه نفوذ یابد و به همین منظور از امروز باید تغییر رویه داده و رویکردمان را نسبت به استاندارد تغییر دهیم و در این راستا استاندارد باید از حالت پلیسی و تحکمی بودن خارج شده و به حالت مطالبه گری در بین مردم بدل شود.
 
صارمی عنوان کرد: مردم با آگاهی از استاندارد قطعا باید از این پس به دنبال کیفیت باشند. در مقابل تولید کننده نیز باید به سمت تولید باکیفیت پیش رفته تا جوابگوی خواسته مردم باشد. در سایه این تغییر رویکرد می توان از ورود کالاهای بی کیفیت بی نیاز شده و یک صادرات و واردات هدفمند داشته باشیم.
 
وی افزود: در مهرماه سال ۹۶ قانون جدید استاندارد توسط مجلس به تصویب رسید که می تواند توسعه همه جانبه کشور را در پی داشته و موجب گسترش روزافزون استاندارد در بین مردم شود و رونق بازار و تولید باکیفیت را در پی خواهد داشت.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها