خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین با بیان اینکه شبکه قزوین در بخش های مختلف سیما، صدا و خبر برنامه های ویژه ای را آماده پخش کرده است، گفت: شبکه قزوین در برگزاری کنگره 3000شهید استان با تمام بضاعت خود به برنامه سازی و اطلاع رسانی در رابطه با این رویداد ارزشمند می پردازد.
کد خبر: ۹۰۷۱۰۱۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سعید انبارلویی مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین به برنامه های سیمای مرکز قزوین اشاره کرد و افزود: تولید مستند های فاخر دفاع مقدس همچون «مردان هور» دايره المعارف هشت سال دفاع مقدس در محدوده جغرافیای است که در 72 قسمت 30 دقيقه‌اي تولید شده، همچنین مستند «ماموریت در ساحل نیسان» که روایتگر خاطرات سرداران و فرماندهان لشگر16 زرهی استان در جنگ تحمیلی است، بخشی از کارنامه شبکه قزوین در این حوزه است. همچنین تا زمان برگزاری کنگره شهدا تولید و پخش ویژه برنامه های یادواره شهدای استان، پخش مستندهای فاخر شهدای مدافع حرم قزوین تحت عنوان «من و حمید»، «راه شیری» و «رسول» و پخش مستند «مردان مقاومت» با موضوع معرفی عملیات هایی که رزمنده های قزوین در آن شرکت داشتند از جمله ویژه برنامه های سیمای مرکز قزوین برای این ایام خواهد بود.

وی به دعوت از کارشناسان و دبیران کمیته های 21گانه کنگره شهدا در برنامه های روتین شبکه مثل: «صبح بخیر قزوین»، «خانه ما» و «هم محلی» تا زمان برگزاری کنگره اشاره کرد و افزود: این برنامه ها در فواصل مختلف از منظر نگاه خود به این رویداد می پردازند.

انبارلویی اظهار داشت: تولید و پخش ویژه برنامه زنده مختص کنگره 3000شهید استان در دستور کار سیمای مرکز قزوین است.

در حوزه صدا برنامه صبحگاهی «زندگی سلام» با مسئول یکی از کمیته های برگزاری کنگره برای سوال از کم و کیف برگزاری این رویداد ارتباط برقرار می کند.«کلبه مهر» نیز در این ایام میزبان خانواده های شهدای استان خواهد بود. «پژواک»به تبیین اهداف و برنامه های کنگره توسط مسئولین برگزاری مراسم می پردازد و «پاتوق» هم با اختصاص موضوع برنامه به محورهای متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تهیه بخش گفتگو با فرزندان جوان شهدای استان، شنوندگان رادیو قزوین را بهره مند خواهد ساخت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در پایان خاطرنشان کرد: پوشش خبری کلیه یادواره های شهدا در نقاط مختلف استان، تهیه گزارش های تولیدی و پوشش خبری نشست های مشترک ستاد و پخش گفتگوی ویژه خبری با حضور مسئولین برای ارائه گزارش عملکرد کمیته ها و پاسخ به مطالبات کنگره شهدا از ویژه برنامه های حوزه خبر شبکه قزوین تا روز برگزاری کنگره شهدا می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها