مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: با حمایت مراکز آموزش عالی و دانشگاههای استان 300 نفر از دانشجویان سیستان و بلوچستان در مراسم اربعین حسینی شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۷۰۹۸۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج از زاهدان  با بیان این مطلب که با حمایت مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان بیش از 300 نفر از دانشجویان بسیجی سیستان و بلوچستان در حماسه اربعین حسینی شرکت خواهند کرد.گفت: امسال برای سومین سال پیا پی  نیز کاروان‌های دانشجویان دانشگاه‌های استان از دانشگاه سیستان و بلوچستان و دانشگاه آزاد اسلامی همانند سال‌های گذشته در مراسم پیاده روی اربعین حضور خواهند داشت.

وی افزود: در این مرحله از اعزام دانشجویان بسیجی خواهر و برادر از دانشگاه‌های استان به استعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس، که دستگاه خواهر و 7 دستگاه برادر هستند، به  کربلا اعزام شدند.

سرهنگ کیخا بیان کرد: این اعزام از 27 مهر ماه آغاز شده و تا 2 آبان ماه نیز ادامه خواهد داشت که امسال استقبال دانشجویان در اعزام به کربلای و حضور در مراسم اربعین حسینی پر شور تر نسبت به دو سال گذشته بوده است.
 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان هدف از این اعزام را حضور در حماسه اربعین حسینی، آشنایی با معارف کربلا، افزایش معرفت دانشجویان به اهل بیت(ع) برشمرد.

این مسئول در پایان به  ویژه برنامه‌های کاروان اعزامی دانشجویان اشاره کرد و ادامه داد: جلسات مباحثه، شعرخوانی، عزاداری و پخش فیلم و نماهنگ مرتبط با عزاداری سرور و سالار شهیدان در طول مسیر از جمله ویژه برنامه‌های است که تا شهر مقدس نجف اشرف برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات