خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری همایش «یک کاسب یک دانش آموز» در آذربایجان غربی

مسئول بسیج اصناف آذربایجان غربی از برگزاری همایش «یک کاسب، یک دانش آموز» در مناطق مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۰۹۵۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

 حسین عبدی در گفت و گو با خبرنگار بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: همایش «یک کاسب یک دانش آموز» با هدف خدمت رسانی به دانش آموزان بی بضاعت در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود که در این رویداد فرهنگی کسبه و بازاریان حضور پرشور دارند.

 وی با بیان اینکه به واسطه همکاری اصناف و بازاریان ارومیه 10 هزار دست مانتو شلوار دخترانه در بین دانش آموزان بی بضاعت مرکز استان توزیع شده است، ادامه داد: صد درصد منبع مالی مورد نیاز در این زمینه توسط کسبه تامین شده است.

مسئول بسیج اصناف آذربایجان غربی با بیان اینکه در شهرستان‌های مناطق مختلف استان برنامه مشابهی برای توزیع لوازم التحریر، کیف و کفش در بین دانش آموزان اجرا شده است، گفت: این سری رویدادها با هدف تقویت روحیه تعامل، همدلی و هم افزایی در جامعه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی به معنای واقعی در جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم، افزود: در صورت تعامل اقشار مختلف مردم می‌توان از این پیچ تاریخی هم عبور کرد.

عبدی با اشاره به گوشه‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر «بازاریان متدین اولین گروهی بودند که به ندای امام (ره) پاسخ دادند»گفت: همچنین امام خمینی(ره) فرموده‌اند که اصناف و بازاریان بازوان قدرتمند نهضت هستند.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به فرمایشات حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، باید کسبه برای خنثی کردن اقدامات دشمن در جنگ اقتصادی بسیج شوند؛ برای موفقیت در این زمینه کافی است که با منطق هشت سال دفاع مقدس بجنگیم.

عبدی با بیان اینکه دشمن از طریق اقدامات کور تروریستی، کودتا، تحمیل جنگ و ده‌ها فتنه دیگر به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود، اضافه کرد: امروز هم خاکریز‌های خود را به میدان اقتصادی آورده است.

مسئول بسیج اصناف آذربایجان غربی با بیان اینکه یک اقتصاد شکوفا و مولد به مولفه‌هایی نظیر نیروی انسانی کارآمد و متعهد، منابع انرژی، نقدینگی، ذخایر طبیعی همچون معدن نیاز دارد، خاطرنشان کرد: در میدان اقتصادی دست ما خالی نیست و می‌توان با تمام قوا و همه ظرفیت‌ها به عرصه بیاییم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار