خبرهای داغ:
نشست گفتمان ولايت با حضور طلاب علوم ديني حوزه علميه احمديه اهل سنت نگين شهر و حجت الاسلام جعفر رعايتي ؛ مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه نينوا گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۰۹۵۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، نشست گفتمان ولايت با حضور طلاب علوم ديني حوزه علميه احمديه اهل سنت نگين شهر و حجت الاسلام جعفر رعايتي ؛ مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه نينوا گلستان برگزار شد.

رعایتی در اين نشست با اشاره به جايگاه علماي شيعه و سني و وظايف خطير آنان گفت: هدايت جامعه به سمت عدالت و نهي از فحشا و منكراز وظايف سنگين علماء شيعه و سني مي باشد.

وي اتحاد و همدلي بين شيعه و سني را از الطاف الهي و ثمره انقلاب اسلامي براي ملت بزرگ ايران برشمرد و گفت:امروز دشمنان انقلاب اسلامي از اين وحدت شيعه و سني در حراسند و تا زمانيكه اين وحدت در بين آحاد شيعه و سني حاكم باشد دشمن خوار و ذليل خواهد بود.

آخوند خوجملي امام جمعه اهل سنت نگين شهر هم در اين نشست با اشاره به اينكه بنيه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بر پايه مردم سالاري ديني بنا شده است گفت:به بركت استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي ، ملت بزرگ ايران اعم از شيعه و سني با صميميت و برادري با تبعيت از ولايت فقيه از انقلاب اسلامي و ارزشهاي والاي آن حراست و پاسداري مي كند.

وي ايجاد شكاف بين مردم ، مسئولان و حكومت را از اهداف شوم دشمنان برشمرد و افزود: مسئولان با كار و تلاش و خدمت صادقانه به آحاد مردم نقشه شوم دشمنان را خنثي خواهند كرد.

 
انتهای خبر/ 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها