مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: آمریکا همواره علیه ملت های مسلمان سناریویی برای اجرا دارد.
کد خبر: ۹۰۷۰۹۴۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در یادواره شهدای حاج عمران پیرانشهر اظهار کرد: ایادی استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار بر علیه کشورهای مسلمان همواره سناریویی برای اجرا دارد.

وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی دشمنان نظام اسلامی از روحیه شهادت طلبی و ایثار رزمندگان اسلام غافل بودند، ادامه داد: بنابراین آن زمان را همواره باید برای خودمان الگو و سرمشق قرار دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: هر وقت در برابر استکبار عقب نشینی کردیم به نظام حمله می کنند باید همه مردم  و کل جامعه در مقابل  استکبار بایستیم و از خون شهیدان دفاع کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان با بیان اینکه دشمن حتی از تعدی به مردم بی دفاع و غیرمسلح نیز ابایی ندارد، گفت: بمباران شیمیایی سردشت و شهرستان های اطراف را کسی فراموش نکرده است.

سرایی همچنین حضور میلیونی مردم در اربعین را جواب دندان شکننده به داعش و عوامل پشت پرده آن دانست و اضافه کرد: تهدید های دشمنان را همه روزه شاهد هستیم اما مردم نشان دادند که تهدید مانع ادامه راه شهیدان نمی باشد حتی ملت ایران و جوانان را بهتر از مردم زمان حضرت رسول می دانند.

این مسئول خاطراتی را از حضرت امام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را ذکر کرد و گفت: در آن دوره زمانی اقشار مختلف مردم فوج فوج به انقلابیون می پیوستند به طوری که نسل جوان نیز همراه و همگام با حضرت امام بوده و حتی ره صد ساله را یک شبه پیمودند و خیلی از آنها به فیض شهادت نائل آمدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به ترور دانشمندان هسته ای کشورمان دست زد تا مردم ما از این علم و فناوری دست بردارند، اضافه کرد: بزرگترین تروریست و حامی تروریست در دنیا آمریکاست.

انتهای پیام

ارسال نظرات