خسرویان در نشست « آینده برجام و تحریم‎های آمریکا علیه ایران» مطرح کرد
رئیس بسیج اساتید تهران بزرگ گفت: ما امروز یک دسته از سیاستمداران را داریم که مرعوبیت آنها را کاملا فرا گرفته است و آینده کشور را مبهم ترسیم می کنند و دائما با مردم با دوگانه « بحران- بن بست» سخن می گویند.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۹۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، عرفان خسرویان رئیس بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ در نشست « آینده برجام و تحریم های 13 آبان آمریکا علیه ایران» که به همت بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ برگزار شد، با ارائه تحلیلی از وضعیت علمی و افق روشن علمی کشور با کمک استادان دانشگاه گفت: متاسفانه ما امروز یک دسته از سیاستمداران را داریم که مرعوبیت آنها را کاملا فرا گرفته است و آینده کشور را مبهم ترسیم می کنند و دائما با مردم با دوگانه « بحران- بن بست» سخن می گویند و متاسفانه این افراد تصمیم ساز هم هستند.

 

این استاد دانشگاه تاکید کرد: این دسته معتقدند که کشور به بن بست رسیده و برای خروج از این بن بست راهی نیست جز اینکه باید به سمت غرب و آمریکا دست دراز کرد.

وی ادامه داد: در مقابل یک دسته دیگر هم وجود دارند که با دوگانه « ظرفیت - راه حل» در صحنه حضور دارند، اینها معتقدند برای مشکلات راه حل داخلی وجود دارد و اعتقاد دارند که آمریکا آخرین روزهای خود را طی می کند و تهدیدهای آن نمایشی بیشتر نیست.

خسرویان گفت: یان دسته می گویند چه کسی می‌گوید کار تمام شده و کشور به بن بست رسیده است، و معتقدند که این آمریکاست که رو به افول است و در هیچ زمانی تا این حد منزوی نبوده است.

این استاد دانشگاه با اشاره به برگزاری نشست « آینده برجام و تحریم های 13 آبان آمریکا علیه ایران» گفت: امروز قرار است در این نشست نشان دهیم که برای مشکلات کشور راه حل وجو دارد نه اینکه بخواهیم از یک مسیر ذلیلانه به فکر حل مشکلات باشیم.

وی تصریح کرد: 5 سال با آمریکا مذاکره کردیم ولی نتیجه ای نگرفتیم با این حال هنوز هم برخی ها تلاش می کنند بگویند که برای حل مشکلات باید به سراغ غرب و آمریکا برویم.

به گزارش فارس، در ادامه این نشست خسرویان از زحمات قربانی معاون پیشین بررسی و تحلیل بسیج اساتید تهران بزرگ تقدیر و حکم سرپرستی روح‌الله سلگی مسئول جدید بررسی و تحلیل بسیج اساتید تهران بزرگ را به وی اهدا کرد.

ارسال نظرات