خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طول مدت مسئولیت دولت تدبیر و امید گفت: در این دوره ما شاهد یک تحول اساسی در نظام سلامت روستاهای شهرستان بودیم.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۵۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

ایجاد تحول اساسی در نظام سلامت روستاها در دولت تدبیر و امیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب اله فتحی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر به منظور بررسی مسائل و دیدار با اقشار مختلف مردم روستاهای قوزان و حسین آباد ناظم در این روستاها حضور یافت.

فرماندار ویژه ملایر در این دیدارها که به ترتیب در محل بارگاه امامزاده جعفر (ع) روستای قوزان و مسجد جامع روستای حسین‌آباد ناظم صورت گرفت، ضمن دریافت مکاتبات و مسائل و مشکلات مطروحه از جانب مردم، حضور در بین مردم و دیدار بی‌واسطه با مردم، به ویژه ساکنان روستاها و نقاط کمتر برخوردار را از اهم وظایف و اولویت های مدیریت شهرستان و استان عنوان و بر پیگیری و رسیدگی به مسائل مطروحه از جانب روستائیان در اسرع وقت تاکید کرد.

باب اله فتحی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره مسئولیت دولت تدبیر و امید، افزود: خوشبختانه در این بازه زمانی و با وجود تمام مسائل و مشکلاتی که در حوزه اعتبارات عمرانی وجود داشته است، دولت گام‌های مهمی در راستای عمران و آبادانی روستاها برداشت که ما امروز موظف به تداوم بخشیدن به این اقدامات مهم و اساسی هستیم.

وی تکمیل و تسریع در فرآیند گازرسانی، افزایش ظریب بهسازی روستایی، تخصیص اعتبارات و تسهیلات ارزان قیمت ایجاد اشتغال روستایی و ده‌ها اقدام دیگر را از جمله کارهای مهم صورت گرفته در طول مدت مسئولیت دولت تدبیر و امید عنوان و بیان کرد: در این دوره ما شاهد یک تحول اساسی در نظام سلامت روستاهای شهرستان نیز بودیم که به این واسطه چندین مرکز بهداشت و خانه سلامت روستایی احداث یا نوسازی شدند که اقدام شایان توجهی بوده است.

فرماندار ویژه ملایر همچنین در حاشیه اهداء احکام بازنشستگی به شماری از بازنشستگان بیمه روستایی و عشایری در روستای حسین‌آباد ناظم، اقدام دولت در راستای افزایش میزان نفوذ و پوشش بیمه روستائیان و عشایر، گسترش حوزه خدمات و پوشش این بیمه در کنار اجرای طرح تحول نظام سلامت را گامی مهم و موثر در حفظ شان و جایگاه اقتصادی روستائیان عنوان کرد.

وی افزود: به واسطه اجرای این طرح‌ها، شمار قابل توجهی از روستائیان از مزایای بازنشستگی برخوردار شدند و هزینه درمان جامعه روستایی در نظام عمومی بهداشت و درمان به حداقل ها کاهش یافت و شمار قابل توجهی از روستائیان محترم از مزایای اجرای طرح تحول برخوردار شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات