مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

دشمنان اسلام؛ از مراسم باشکوه اربعین وحشت دارند

به منظور ارتقاء بینش و بصیرت؛ مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع پایوران ناحیه اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۴۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت‌الاسلام شیخ زاده، مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در ناحیه بسیج  روح‌الله یزد در این جلسه گفت:مراسم با شکوه اربعین حسینی به لطف و عنایت حضرت ولیعصر (عج) بعد از مراسم حج از با شکوهترین مراسمات مسلمین است و دشمنان اسلام بویژه اسرائیل و آمریکا از این مراسم باشکوه وحشت دارند و سعی کردند تا در برگزاری این همایش عظیم سنگ اندازی کنند که بحمد لله تا کنون موفق نشدند و موفق هم نخواهند شد.
وی در ادامه افزود:نکته دیگری که دشمنان از این مراسم وحشت دارند بحث اتحاد مسلمین در این مراسم است. سنی و شیعه در کنار هم، در این مراسم شرکت می‌کنند و هم از یکدیگر پذیرایی می‌کنند. دشمنان به دنبال اختلاف افکنی بین مسلمین هستند و از این اختلاف لذت می‌برند چرا که به این واسطه اهداف شوم و پلیدشان را می‌توانند پیاده کنند. متأسفانه عده‌ای از مسلمین هم از سنی‌ها و هم از شیعیان حرف‌ها و یا اقداماتی می‌کنند که اصلاً به صلاح اسلام نیست و باعث ایجاد تفرقه و اختلاف می‌شود که باید از این مسائل پرهیز کرد.
ارسال نظرات