فرماندار ایجرود در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی این شهرستان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیار ارزنده ای به مردم صورت گرفته است .
کد خبر: ۹۰۷۰۷۵۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، توحید سلیمی افزود: هم اکنون نیز خدمات ارزشمندی در جامعه ارائه می شود ولی متاسفانه در بازگو کردن و بازنشر این اخبار کوتاهی صورت می پذیرد.
 وی با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی سریع و دقیق از عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان افزود: امروزه شاهد این امر هستیم که قدرت رسانه و فضای مجازی به نحوی قدرت نظامی را تحت الشعاع خود قرار داده و در دنیای امروز مستکبرین با سلاح رسانه به جنگ با کشور ها میروند.
 وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم اطلاع رسانی از اقدامات دولت به مردم گفت: این حق شهروندان است که بدانند ادارات چه خدمات و فعالیت هایی انجام میدهند.
 مهندس سلیمی با اشاره به در پیش رو بودن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در دهه مبارک فجر امسال ۴۰ دستاورد اداره مربوطه را به مردم بازگو کنند. فرماندار ایجرود با اشاره به اینکه ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان از جمله مهم‌ترین توطئه‌های مستکبرین برای براندازی حکومت جمهوری اسلامی است تصریح کرد: در این بین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با بازگو کردن خدمات و دستاوردهای اداره ی مربوطه این شکاف بین مردم و مسئولان را پر کرده و توطئه دشمنان را خنثی کنند
 سلیمی تصریح کرد: دشمن با قدرت رسانه ای خود همواره سعی در نا امید کردن مردم نسبت به خدمات نظام دارد و در این میان اگر دستگاه‌های اجرایی نتوانند کارکرد خود را به جامعه ارائه دهند در جنگ رسانه ای شکست خواهند خورد .
ایجاد هماهنگی بیشتر میان مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان ، برگزاری دوره های آموزشی ویژه خبرنویسی و سمعی و بصری و استفاده بیشتر از ظرفیت فضای مجازی از جمله مهمترین مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظرات