خبرهای داغ:
فرخزاد گفت: این برنامه ها باید در جای جای استان انجام شود و‌ مشارکت مردمی در برگزاری این مراسم باید وجود داشته باشد و از همه ظرفیتها باید استفاده لازم را ببریم و به همین منظور تیمی برای ارزیابی و‌ کنترل و راهنمایی لازم به شهرها اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۷۰۷۵۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین علی فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار در نشست شهرداران استان قزوین که در خصوص آماده سازی فضای شهری جهت برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین برگزار شد بیان کرد: جلسه امروز جهت هماهنگی و سازماندهی نهایی برای برگزاری کنگره است چرا که شهدا در تمام مقاطع حساس کشور حضور داشتند و در شرایط حساس امروز جامعه، نیاز است که با برگزاری این کنگره، تلنگری جهت تحول در جامعه ایجاد شود.
 
وی گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون در هر مقطع حساسی، یاد و خاطره و تشییع پیکر شهدا، انگیزه و تحولی دوباره ایجاد کرده و اکنون در این مقطع حساس زمانی، برگزاری کنگره سه هزار شهید استان تلنگری است که با ایجاد فضای معنوی و زنده کردن یاد و خاطره شهیدان به ما کمک می کند تااین مقطع را نیز به راحتی بگذرانیم.
 
معاون امور عمرانی استاندار اظهار کرد: در بحث کمیته فضاسازی هر روز و هرماه برنامه های مختلفی انجام شده اما نیاز است تا با ایجاد تحول در برنامه ها این امر را بهتر به سرانجام برسانیم.
 
فرخزاد عنوان کرد: این برنامه ها باید در جای جای استان انجام شود و‌ مشارکت مردمی در برگزاری این مراسم باید وجود داشته باشد و از همه ظرفیتها باید استفاده لارم را ببریم و به همین منظور تیمی برای ارزیابی و‌ کنترل و راهنمایی لازم به شهرها اعزام خواهند شد.
 
وی افزود: در برگزاری کنگره باید شاهد تحول و تغییر در شهرها باشیم و در حد مناسب و لازم باید از طریق نصب بنر، اتوبوسرانی و تاکسیرانی اطلاع رسانی شود همچنین در بحث ایاب و ذهاب شهرداران مساعدت لازم را داشته باشند و ساخت و نصب المانها به سرعت انجام شود.
 
معاون امور عمرانی استاندار اضافه کرد: ترمیم مزار شهدا و تعویض پرچم‌ها با سرعت و دقت انجام شود. ساماندهی ورودی شهرها در اکثر شهرها انجام شده و نیاز به مرمت در بحث نورپردازی دارد که در این مدت باقیمانده باید انجام شود.
 
فرخزاد گفت: به دلیل کمبود فضای کافی برای حضور جانبازان و ایثارگران، شرمنده بسیاری از این عزیزان هستیم اما به دنبال استفاده بهینه از این فضا برای حضور بزرگواران می باشیم.
 
 
1010/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها