خبرهای داغ:

ناوگان راهداری استان قزوین به 8 دستگاه کامیون ولو FMX جدید مجهز شد

افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از خریداری 8 دستگاه کامیون ولو FMX به منظور ارتقاء کیفی سطح خدمات وتجهیز ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همزمان با فرا رسیدن زمستان 97 و آغاز راهداری زمستانی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۰۷۴۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
افشین پیرنون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان قزوین مجموعا داراي 280 دستگاه ماشين آلات بوده كه از اين تعداد 109 دستگاه ماشين آلات سنگين، 99 دستگاه نيمه سنگين و 72 دستگاه سبك مي باشد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین عنوان کرد: تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه ها بخش مهمی از فعالیتهای حوزه راهداری است که باید بدان توجه ویژه ای شود.
پیرنون بیان داشت: با اضافه شدن 8 دستگاه ماشین آلات جدید به ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان میانگین عمر ناوگان ماشین آلات نیمه سنگین 2 سال کاهش یافت و از 21 سال به 19 سال رسید.
افشین پیرنون در خصوص تعداد ماشین آلات خریداری شده در طی یکسال گذشته عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین طی یکسال گذشته اقدام به خرید 8 دستگاه کامیون ولو FMX ، 10 دستگاه تویوتا هایلوکس و 4 دستگاه گریدر نموده است.
وی افزود: 8 دستگاه ماشین آلات خریداری شده مجهز به نمک پاش و تیغه برف روب خواهند شد و در محورهای آزاد راه قزوین- زنجان ، آزاد راه قزوین-رشت ، محورهای الموت و طالقان مشغول به فعالیت می شوند و امیدواریم کیفیت خدمات رسانی در فصل زمستان در محورهای مذکور با اضافه شدن این امکانات بهبود یابد و رضایت هموطنان عزیز محقق گردد.
پیرنون عنوان کرد: هم اکنون راهداری استان قزوین با استفاده از ماشین آلات و نیروهای راهدار خود تمام توان و ظرفیت های خود را برای ارایه خدمات هر چه بیشتر به هموطنان و کاربران جاده‌ای بکار گرفته است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در خصوص پیش روی بود فصل بارش و سرما بیان داشت: راهداری استان با داشتن 26 باب راهدارخانه و 300 نفر پرسنل راهداری آمادگی خدمات رسانی در زمستان سال جاری را دارد. 
وی در خاتمه گفت : امیدواریم با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات راهداری موجود و جدید خریداری شده در محورهای مواصلاتی استان بتوانیم در ارائه خدمت رسانی به مردم عزیز در راهداری زمستانی و فراهم نمودن مسیری ایمن برای تردد هموطنان و استفاده کنندگان از محورهای استان انجام وظیفه نماییم.
 
 
1010/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها