معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بسیجیان حوزه مقاومت شهدای وحدت در شهرستان زاهدان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۷۰۷۳۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با حضور در حوزه مقاومت بسیج شهدای وحدت در یکی از پایگاه های این حوزه با بسیجیان دیدار کرد.

سرتیپ دوم پاسدار دکتر مهران طهماسبی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید غدیر شیخ ویسی مسجد جوادالائمه(ع) گفت: شما بسیجیان سیستان و بلوچستان با کمترین امکانات از مرزی به طول بیش از 1300 کیلومتر پاسداری می کنید، حضور پررنگ و مقتدرانه شما در دفاع از نظام اسلامی باعث شده است که ضدانقلاب و اربابان آنها به انتهای خط برسند.

وی با اشاره به دسیسه های مختلف جبهه استکبار علیه نظام اسلامی تصریح کرد: دشمنان انقلاب نهایت تلاش خود را کردند و انواع توطئه ها را پیاده کردند تا شاید در تابستان امسال مشکلی برای کشور و مردم ما بوجود آوردند اما غافل از اینکه مردم ما مردمی متدین و با خدا هستند و برای این نظام الهی جان می دهند ،غافل از این هستند که قدرت ما تمام نشدنی است چرا که خدا تمام نشدنی است و ما به خدا وصل هستیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با حضور در مزار شهدای شهرستان زاهدان با قرائت فاتحه از مقام شامخص شهیدان تجلیل کرد.

ارسال نظرات