خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین

علیرغم فتنه‌ها و امثال بنی‌صدرها با افتخار انقلاب به جهان صادر شده است

آیت اله عابدینی عنوان کرد: اما ما برخلاف تمام کینه توزی ها، انقلاب را به تمام جهان صادر می‌کنیم و علیرغم فتنه‌ها و امثال بنی‌صدرها با افتخار انقلاب در دیگر کشورها به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۹۰۷۰۷۲۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت اله عابدینی امام جمعه قزوین در مراسم بزرگداشت شهید مجتبی آقائی بیان کرد: اگر نگاه اجمالی به آرمان‌های شهدا داشته باشیم پی به عدالت جویی و پای کار ایستادن شهدا داشته باشیم.
 
وی گفت: قرآن آمده تا قسط و عدالت در جامعه جاری شود. قرآن آمده فاصله کوه‌نشینان با کاخ‌نشیان برداشته شود و این امر آرمان شهدا بود اگر ما شاهد پارتی بازی، فاصله طبقاتی و کاخ نشینی هستیم باید
امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: کسانی که گفتند نه غزه نه لبنان در امر به معروف کم گذاشته و اعتقادی ندارند. شهدا امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه خود داشتند و می خواستند تا امر به معروف زنده شود و بزرگترین معروف این است که غزه در امنیت، یمن در آرامش، لبنان آزاد است.
 
آیت اله عابدینی عنوان کرد: منکر سیطره شیطانی آمریکا،وجود منحوس و قصاب‌منشانه دشمنان است. اما ما برخلاف تمام کینه توزی ها، انقلاب را به تمام جهان صادر می‌کنیم و علیرغم فتنه‌ها و امثال بنی‌صدرها با افتخار انقلاب در دیگر کشورها به چشم می‌خورد.
 
وی افزود: موشک‌های نقطه‌زن سپاه،  صهیونیست ها را سر جای خود نشانده و در این زمینه رهبری فرموده اگر دشمن غلطی کند تل آویو را با خاک یکسان می‌کنیم.
 
امام جمعه قزوین اضافه کرد: انقلاب برای ما غنا و سربلندی و عزت آورد و پیام و انتظار شهدا عدم وجود چپاول و غارت، دروغ و نفاق در جامعه هستند.
 
1010/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها