خبرهای داغ:
فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین(ع)

سوء مدیریت و سوء تدبیر ریشه تمام مشکلات داخلی است/ تفکر اشرافی برخی مدیران باید اصلاح شود

سردار صباغ گفت: امروز سوء مدیریت و سوء تدبیر ریشه تمام مشکلات داخلی است. انقلاب به ما آبرو و عزت داده و اگر فرهنگ عاشورایی نبود امروز دشمنان بر ما حاکمیت داشتند.
کد خبر: ۹۰۷۰۷۰۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار مهدی صباغ فرمانده دانشکده  امنیت دانشگاه امام حسین(ع)در مراسم بزرگداشت شهید آقایی که در حسینیه امامزاده حسین قزوین و با حضور مسوولان نظامی و انتظامی استان برگزار شد بیان کرد: شهید آقائی فردی بسیار شجاع و دلیر بود و این خصوصیت یکی از خصوصیات شخصیتی این شهید بزرگوار بود.
وی گفت: امروز با عنایت الهی و جانفشانی شهدا کشور عراق از حامیان نظام جمهوری لسلامی است و تجلی عاشورا به برکت خون شهدا می باشد و شهید آقایی ۳۸ سال پیش عاشورایی بود. شهید آقایی با نفاق مبارزه کرد و در پیروزی انقلاب نیز نقش داشت.
فرمانده دانشکده  امنیت دانشگاه امام حسین(ع) اظهار کرد: بنا به تاکید فرماندخ کل قوا، رهبر نباید جای جلاد و شهید تغییر کند. دریافت و انتقال فرهنگ عاشورایی نیازمند زیرکی است
سردار صباغ عنوان کرد: دشمن درنگ ندارد و اگر سرسوزنی قدرت پیدا کند گستاخی می‌کند و سعی در ایجاد ناامنی در کشور را دارد. امروز با عنایات الهی، دشمنان نابود شدند و ۲۵ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند.
فرمانده دانشکده  امنیت دانشگاه امام حسین(ع) تصریح کرد: در راستای پاسداشت خون شهدا باید بسیار تلاش شود. ملت ایران ملتی عاشورایی و با بینش است. بداندیشان و دگراندیش که به سبب برخی موضوعات منحرف شدند هرگز نمی توانند در اندیشه عاشورایی ملت نفوذ کنند.
سردار صباغ اضافه کرد: امروز سوء مدیریت و سوء تدبیر ریشه تمام مشکلات داخلی است. انقلاب به ما آبرو و عزت داده و اگر فرهنگ عاشورایی نبود امروز دشمنان بر ما حاکمیت داشتند.
وی اضافه کرد: امروز باید مطالبه گری را یاد بگیریم و تفکر اشرافی برخی مدیران باید اصلاح شود. مردم همواره در صحنه هستند و امنیت موجود به برکت پشتیبانی مردم ایجاد شده و ما نیز باید با مدیریت جهادی و تفکر عاشورایی در مسیر انقلاب گام برداریم.
 
 
 
1010/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها