خبرهای داغ:
مسئول نمایشگاه عرضه محصولات ایرانی اسلامی قاینات خبر داد
مسئول نمایشگاه عرضه محصولات ایرانی اسلامی قاینات گفت: از شهروندان خضری دشت بیاض و بخش نیم بلوک میخواهم چنانچه کتاب کهنه و فرسوده وغیر قابل استفاده دارند به این نمایشگاه تحویل بدهند و در عوض نوشت افزار و لوازم التحریر نو دریافت کنند.
کد خبر: ۹۰۷۰۷۰۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بسکابادی مسئول نمایشگاه عرضه محصولات ایرانی اسلامی قاینات با بیان اینکه این نمایشگاه حدود ده روز شده که در کتابخانه عمومی شهدای خضری دشت بیاض راه اندازی شده است گفت: این نمایشگاه حدود هزار کتاب با عناوین مختلف و  نیز صنایع دستی را از جمله کتابهای کودک، روانشناسی ، خانه داری، تربیت کودک، تاریخی اسلامی، قرآن ، ادعیه و لوازم التحریر به نمایش گذاشته است.

وی با گلایه از استقبال پایین مردم از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه پسماندهای کاغذ و ضایعات پلاستیک را درسطح مدارس، مساجد و خانه ها جمع آوری می کند و به جنس نو تبدیل می کند.

وی گفت: از شهروندان خضری دشت بیاض و بخش نیم بلوک میخواهم چنانچه کتاب کهنه و فرسوده وغیر قابل استفاده دارند به این نمایشگاه تحویل بدهند و در عوض نوشت افزار و لوازم التحریر نو دریافت کنند.

وی نیز با بیان اینکه مکان نمایشگاه حدود دوسال است که استفاده نشده است گفت: این نمایشگاه که حدود ده روز است با همکاری امام جمعه، شهردار، شورا و ارشاد این بخش در کتابخانه عمومی شهدا راه اندازی شده اما رئیس کتابخانه اصرار بر خالی کردن این مکان دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها