خبرهای داغ:
شهید جاویدالاثر علی کفاشی که برخی با توسل به ایشان حاجات خود را گرفته اند و پسر همسایه این شهید از حاجتش سخن می‌گوید.
کد خبر: ۹۰۷۰۷۰۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، از هر کدام از 2هزار شهید گلگون کفن استان ما در کسوت دانشجو، دانش آموز، طلبه، معلم، نیروی مسلح و غیره زندگی نامه و وصیت نامه هایی به جای مانده که به ما درس ساده زیستی، عشق به اسلام و انقلاب، اخلاق و ولایتمداری می دهد.

شهید علی کفاشی از فرزندان دیار قائنات و ساکن خضری دشت بیاض بوده است که هرگز جنازه اش به وطن بازنگشته و همچون پیشوایش حسین(ع) مراسم تشییع و خاکسپاری نداشته است .

این شهید جاویدالاثر در سال 65 در شلمچه به فیض شهادت نائل آمده است .

 شهیدی که برخی با توسل به ایشان حاجات خود را گرفته اند و پسر همسایه این شهید از حاجتش سخن می‌گوید .

آقای رمضانی و همسرش از حاجت گرفتن خود در ازدواج میگویند:

تمام زندگی‌ام به واسطه این شهید تغییر كرده بود، آنقدر كه متوسل شدم به شهید کفاشی و از ایشان خواستم جواب "بله" را بشنوم که متاسفانه بار اول جواب منفی شنیدم با دلی آکنده از غصه و ناراحتی به شهید کفاشی متوسل شدم و با شهید درد و دل میکردم که جواب مثبت  بشنوم  و سرانجام بین جواب منفی و مثبت چهار ساعتی طول نکشید که به آرزویم رسیدم.

او ادامه میدهد: به شهید گفتم اگر قرار است روزی همسری وارد زندگی من شود و شریک زندگی ام باشد، كسی باشد كه اخلاق و رفتار و ایمانش مثل شما باشد. سرباز امام زمان باشد و مومن و باتقوا...

"اقای رمضانی" میگوید: همسرم از شهید کفاشی دقیقا همانی را خواسته بود كه من طلب كرده بودم. همسر خوبی كه عاقبت به خیر و خوشبختش كند!

افراد زیادی از محله دشت بیاض با توسل به این شهید حاجت گرفتند که حاضر به مصاحبه نشدند و دوست داشتند همچنان گمنام به این شهید متوسل شوند .

محمدحسن کفاشی پدر شهید  جاوید الاثر علی کفاشی گفت: مردم بدانند شهدای ما چه شهدای ۸ سال دفاع مقدس و چه شهدای مدافع حرم، حق زیادی بر گردن ما دارند. بسیاری از این شهدا فرزندان کوچک و خردسال دارند که با ایثار و گذشتن از جان خود به ما درس شهامت و ایستادگی را آموختند. به همین دلیل باید همه پیرو راه شهدا و خط رهبری باشیم تا شرمنده خون شهدا نشویم.

 

و اما وصیت نامه شهید

بسم ا... الرحمن الرحیم

(هل المناصرالینصرنی) آیا کسی هست که که مرا یاری کند ؟

آری اگر در روز قیامت بگویند چرا در صحرای کربلا حسین را یاری نکردید بگوییم آری ما در صحرای کربلا نبودیم ولی در کربلای ایران خوزستان به یاری امامان و اسلام حسینی شتافتیم .

با سلام و درود بر رزمندگان اسلام و سلام بر رهبر کبیر انقلاب و سلام بر تو ای پدران و مادران.که آنچنان فرزندانتان را تربیت می کنید که امروز جهان را به لرزه درآوردند. سلام بر شما پدر و مادرم که حسین وار و زینب گونه فرزندانتان را با آغوش باز به جبهه فرستادید پدر و مادر عزیز گر چه حقی که در گردن من دارید نتوانستم ادا کنم پدرم و مادرم اگردر زندگی بدی از من دیدید می بخشید.

پدر و مادر گرامی اگر شهید شدم مبادا در مرگ من گریه کنید و مبادا جامه سیاه به تن کنید و مبادا خدای نکرده برای اینکه فرزندانتان کشته شود شکی در دلتان بوجود بیاید. برای اینکه فرزندتان به راه اسلام رفته است ای مردم بیاض و قومان و خویشان مبادا در مرگ من گریه کنید در ضمن ای پدر و مادر به مردم دشت بیاض بگویید هر کس در دوران زندگی از من بدی دیده اند رضایت کامل را بگیرید.

 پدرم روزی که خواستم بیایم پولی کم داشتم 100 تومان از حسن عیسایی گرفتم و 100 تومان عمو در مشهد که بود به من داد پولشان را به آنها پس می دهید و 30 تومان از آقای ولیان خضری موتور خراب شده بود بردم درست کردند.

پدر و مادر جان اگر شهید شدم و جنازه ام به دست شما رسید مرا در صحرای کربلا کنار بی بی ام دفن کنید و وصیت نامه ام اگر توانست برادرم محمد و یا حسین می خوانند اگر نتوانست یکی از همکلاسی هایم می خوانند.

به امید پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر جهانی وبه امید آن روزی که پرچم اسلام به دست توانای رزمندگان اسلام در تمام جهان برافراشته شود.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد

 انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها