خبرهای داغ:
در قالب راهیان نور؛

کاروان ۹۵ نفری دانش آموزان بسیجی اصلاندوز عازم شمالغرب کشور شد+تصاویر

دانش آموزان بسیجی دخترانه دوره دوم متوسطه برای تجدید عهد و میثاق با آرمان های شهدای دوران دفاع مقدس عازم مناطق عملیاتی شمالغرب شدند.
کد خبر: ۹۰۷۰۶۹۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،به همت حوزه بسیج دانش آموزی صبح امروز چهارشنبه با حضور بخشدار اصلاندوز،فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری،رییس آموزش و پرورش اصلاندوز،رییس کمیته امداد امام(ره)،معاونان آموزش و پرورش،پایوران سپاه و فرهنگیان تعداد ۹۵ نفر از دانش آموزان دخترانه دوره دوم متوسطه در قالب کاروان راهیان نور عازم منطقه عملیاتی شمالغرب کشور شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری در حاشیه بدرقه کاروان راهیان نور در مدرسه راه زینب(س) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم افزود: اعزام کاروان های راهیان نور فرصت مناسبی برای بازشناساندن فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان جامعه و نهادینه کردن آن در جامعه امروزی است.

سرهنگ حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز نیز در گفت و گو با خبرنگار ما با تشریح برنامه های اردوی راهیان نور شمالغرب کشور گفت:با هماهنگی‌های انجام شده برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی در مدت اقامت بسیجیان در مناطق عملیاتی برای آنها اجرا می‌شود.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را اصلی‌ترین هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دانست و گفت:این کاروان در قالب دو دستگاه اتوبوس به مدت دو روز عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند و زائرین از یادمان های شهید باکری، تمرچین و مناطق عملیاتی در شمالغرب کشور بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات