جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج خمین:ورزشکاران بسیجی درکنار ورزش به تذهیب وتحصیل اهمیت بدهند.
کد خبر: ۹۰۷۰۶۷۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین:جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج خمین در اختتامیه مسابقات فوتسال نونهالان که به مناسبت کنگره نقش حضرت امام خمینی(ره)دردفاع مقدس و6200شهیداستان مرکزی وهفته تربیت بدنی درسالن 9دی ناحیه مقاومت بسیج خمین برگزارگ شد گفت: از نظر اسلام ورزش هدف نيست، وسيله است و خود ورزش هدف يك مسلمانان نیست بلكه ورزش وسيله اي است كه اگر در جهت صحيح آن قرار بگيرد مي تواند در بهتر انجام دادن فرامين الهي به انسان كمك كند.

وی گفت: اگر اسلام ما را به داشتن بدني سالم و نيرومند توصيه مي‌كند صرفاً به خاطر خود ماست كه بتوانيم به وظائفي كه از جانب خداوند براي ما واجب شده به خوبي عمل و در آن كاستي و كوتاهي به علت ضعف بدني نداشته باشيم و محيط پيرامون خويش را از فساد و تباهي پاك كرده و در جهت رضاي معبود گام برداريم.

رضایی درپایان تصریح نمود:شماورزشکاران بسیجی درکنارورزش به تذهیب وتحصیل اهمیت بدهند که همزمان باکسب مقام های ورزشی ازنظراخلاقی وتحصیل هم به مدارج بالایی برسید.که اخلاق ورزشی است که باعث می شود یک ورزشکار الگوی دیگران شود و این همان چیزی است که اسلام آن راقبول دارد.

دراین دوره مسابقات به ترتیب تیم های فوتسال بسیج ورزشکاران،تیم پایگاه شهیداشرفی اصفهانی روستای شهابیه وتیم پایگاه ثارا...روستای دهنومقام اول تاسوم راکسب نمودند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات