خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ولایتمداری مهم ترین خصیصه شهدا بود.
کد خبر: ۹۰۷۰۵۸۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

 سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ولایتمداری و تبعیت از ولی امر مسلمین را مهم ترین خصیصه شهدای گلگون کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان و اظهار کرد: شهدا همین طور همسران والدین این جوانان نزد ذات اقدس الهی به معنای واقعی کلمه از جایگاه ارزنده ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه پدر و مادرها چه در هشت سال جنگ تحمیلی در زمان مبارزه با گروهک تروریستی داعش فرزندان خود را برای پاسخ دادن به ندای امام ترغیب کردند، افزود: بنابراین والدین هم نزد درکاه احدیت جایگاه بس والایی دارند.

این مسئول با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی کشورمان را وامدار شهدای گلگون کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم به معنای واقعی صحت دارد و به هیچ عنوان نباید آن را شعار قلمداد کنیم، اضافه کرد: جوانان با اهدای جان خود برای صیانت از انقلاب اسلامی گام برداشتند.

وی افزود: امنیت و عزت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهداست و قدردانی از زحمات خانواده یک وظیفه عمومی است چرا که این قشر از جامعه صابران واقعی بوده و فرزندان عزيز خود را برای دفاع از کیان اسلامی از دست داده اند.

وی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، گفت: اگر خانواده شهدا را به فراموشی بسپاریم روحیه جهاد و شهادت و ایثارگری فراموش می شود پس در این زمینه به معنای واقعی کلمه مسئولیت خطیری را بر عهده داریم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه رسانه های جمعی برای معرفی شهدا و خانواده آنها در جامعه به عنوان الگوی صبر و پایداری باید اهتمام جدی بورزند، اظهار کرد: همه رسانه ها در این زمینه باید با قدرت وارد عمل شوند.

انتهای پیام

ارسال نظرات