اختتامیه مسابقات تور دوچرخه سواری میلاد دو نور در شهرستان خمین با حضور احمد طهرانی فرماندار شهرستان خمین ، خالقی نائب رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ، سلگی مدیر تیم های ملی دوچرخه سورای و حقدادی مدیر کل ورزش وجوانان استان در محل تالار الماس خمین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۰۴۲۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین:توردوچرخه سواری بمناسبت میلاد دونور در استان مرکزی در سه مرحله که اولین مرحله این مسابقات در بلوار شهدای دولت اراک و به مسافت 115 کیلومتر برگزار شد.

مرحله دوم مسابقات سراسری دوچرخه سواری تور میلاد دو نور نیز با حضور 72 دوچرخه‌سوار از برترین‌های باشگاه‌های کشور و تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در مهاجران برگزار گردید .

در مرحله نخست این رقابت ها در اراک محمد گنج‌خانلو از تیم سپاهان، محمد رجبلو از چابهار و امیر کلاهدوز از پیشگامان اول تا سوم شدند، در مجموع امتیازات نیز محمد گنج‌خانلو، مهدی علمایی و محمدرضا چرانی اول تا سوم شدند.

در مرحله دوم مسابقات دوچرخه سواری میلاد دو نور نیز که  به مسافت ۱۲۰ کیلومتر در شهر مهاجران برگزار شد حسین ناطقی از سپاهان اصفهان، محسن رحمانی از هیات استان مرکزی و محمد گنج خانلو از سپاهان اصفهان اول تا سوم شدند.

مرحله سوم وپایانی این تور درشهرستان خمین برگزارگردید.

در پایان این مرحله امیر کلاهدوز رکاب زن تیم پیشگامان یزد عنوان برتر را به خود اختصاص داد و بر سکوی نخست قرار گرفت. 

محمد گنج خان لو از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و حسین ناطقی از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بر سکوی دوم و سوم این مسابقه ایستادند. 

در بخش انفرادی محمد گنج خان لو از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نفر اول ، امیر کلاهدوزاز پیشگامان کویر یزد و محمد رجب لو از تیم بالابان چابهار در جایگاه اول تا سوم این مسابقات ایستادند.

در بخش امتیازی تور دوچرخه سواری محمد گنج خان لو ، حسین ناطقی و مهدی علمایی از تیم بالابان چابهار نفرات اول تا سوم شدند.

در بخش تیمی نیز پیشگامان کویر یزد در زمان 18 ساعت و 28 دقیقه و 7ثانیه مقام اول تیمی را کسب کرد. 

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در زمان 18 ساعت و 28 دقیقه و 12 ثانیه تیم دوم معرفی شد و تیم گونای تبریز در زمان 18 ساعت و 28 دقیقه و 28 ثانیه جایگاه سوم این مسابقات را کسب کرد. 

ارسال نظرات