خبرهای داغ:

ساماندهی بسیجیان در قالب پایگاه ویژه توسط گردان 105 امام حسین (علیه السلام)

پایگاه ویژه بسیج و چینش سازمان آن توسط گردان 105 امام حسین (علیه السلام) از لشکر مفدس امام حسین(علیه السلام) انجام شد
کد خبر: ۹۰۷۰۴۱۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) پایگاه ویژه بسیج و چینش سازمان آن توسط گردان 105 امام حسین (علیه السلام) از لشکر مفدس امام حسین(علیه السلام) انجام شد.
فرمانده گردان 105 امام حسین با اعلام تشکیل پایگاه ویژه این گردان گفت این پایگاه ها در راستای آمادگی هر چه بیشتر گردان های امام حسین تشکیل شده و بسیجیانی که از نظر آمادگی جسمانی در سطح خوبی قرار دارنددر این پایگاه ها سازماندهی می شوند.
سرگرد محمد جوکار در ادامه به مختصری از فعالیت های این گردان پرداخت وافزود جهت بالا بردن آمادگی بسیجیان این گردان در برنامه کوهپیمایی شرکت کرده و درادامه این برنامه به غباروبی قبور شهدای گمنام پرداخته وبرگزاری برنامه های فرهنگی از دیگر موارد صورت گرفته می باشد.
این فرمانده شرکت منسجم نیرو های گردان 105 امام حسین (علیه السلام)در رزمایش محمد رسول الله در قالب گردان مستقل از دیگر برنامه های این رده در سال 1397 برشمرد وافزود این گردان آمادگی لازم را جهت دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی واقتدار نظام را دارد
وی در پایان از همکاری نیروهای پایور وبسیجیان وبرادران وظیفه این گردان در پیشبرد برنامه های لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) تشکروقدردانی نمود کرد .
ارسال نظرات