اولين جلسه اتاق فکر در خصوص توسعه موسسات كارآموزي آزاد در بخش مهارت آموزي درمحل سالن جلسات اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان زنجان با حضور محمدرضا انصاري , مدیر کل برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۷۰۲۸۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای در خصوص اهدف ایجاد این اتاق فکر بیان کرد: هدف از تشکيل اتاق فکر برون رفت از شرایط موجود و ارائه تفکرات جدید عنوان کرد.

محمدرضا انصاری در جهت تحقق اهداف افزود: برای پیشبرد اهداف و برنامه هاي اداره كل آموزش فني و حرفه اي باید از تجارب و دانش بخش خصوصي دركنار بخش دولتي استفاده شود تا ضمن بررسي مشکلات، چالش ها و موانع موجود در مسير خدمات آموزشي ، بهترین راهکارهاي منطقي و اصولي را انتخاب گردد تا با كمترین هزینه به اهداف و ماموریت هاي خود دست یابيم.

این مقام مسئول وظایف اعضاء اتاق فکر را همکاري و هماهنگي با سایر اعضاء گروه در محيطي مشاركتي و آرام و بدور از دغدغه هاي محيط كاري بیان کرد و گفت: اعضاء اتاق فکر مي بایست با بهره گيري از نيروهاي خلاق و همچنين با مدیران وموسسين آموزشگاههاي آزاد درشناسایي، تبيين، حل مسائل و مشکلات همفکري نموده تا با انتخاب بهترین و منطقي ترین راهکار لازم، زمينه را براي بهبود فرایندانجام كار در سيستم اداري فراهم نمود.

ارسال نظرات