۷۸۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در شش‌ماهه نخست امسال از برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و مذهبی این نهاد در قالب شوق زیارت بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۰۷۰۱۸۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه به‌منظور رشد و ارتقاء بعد ایمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان برنامه‌های فرهنگی در طول سال برای آن‌ها اجرا می‌شود، گفت: اعزام گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به اماکن زیارتی از برنامه‌های مهم فرهنگی این نهاد است.

وی با تأکید بر اینکه اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به اماکن زیارتی موجب نشاط معنوی جامعه هدف و آشنایی آن‌ها با سیره و روش زندگی ائمه معصومان (ع) می‌شود، افزود: در کنار اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به اماکن زیارتی برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ویژه‌ای با استفاده از روحانیون و کارشناسان علوم دینی برای آن‌ها اجرا می‌شود.

صفری با اشاره به طرح شوق زیارت گفت: شوق زیارت یکی از طرح‌های کمیته امداد است که با کمک خیران، خیریه‌ها و دیگر دستگاه‌ها اقدام به اعزام مددجویان به مشهد مقدس می‌کند که در شش‌ماهه نخست امسال ۷۸۳ نفر در قالب این طرح به مشهد مقدس مشرف شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای طرح شوق زیارت به‌منظور اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به مشهد مقدس از محل کمک‌های خیران انجام می‌شود، افزود: خیران زنجانی می‌توانند با شماره‌گیری #۰۲۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در استان زنجان زمینه اعزام مددجویانی که تاکنون به زیارت امام هشتم (ع) مشرف نشده‌اند را فراهم کنند.

 

ارسال نظرات