خبرهای داغ:
مسؤل بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فراخوان رهبر انقلاب برای تکمیل و ارتقای الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: اساتید انقلابی باید به این فراخوان لبیک بگویند چرا که قرار است کشور ما در سال 1444 تمدن نوین اسلامی را نمایش دهد و جزو کشورهای توسعه یافته باشد.
کد خبر: ۹۰۷۰۱۷۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، سید محمود هاشمی سه‌شنبه در گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: بسیج اساتید در رأس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ولایتی تحقق پیدا کرده است و این روند از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد.

وی با بیان این‌که از اساتید در دانشگاه‌ها انتظارات زیادی می‌رود، عنوان کرد: الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت توسط رهبری انقلاب ابلاغ شده است، انتظاری که از ما می‌رود بسیار بالاست؛ اساتید انقلابی باید به صورت عملیاتی لبیک بگویند چرا که قرار است کشور ما در سال 1444 تمدن نوین اسلامی را نمایش دهد و جزو کشورهای توسعه یافته باشد.

مسؤول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی افزود: خلأهایی که داریم خلأ مبانی است، این مدل هفت سال طول کشیده است تا تهیه شده است؛ امروز ما اگر در حوزه‌هایی اقتدار داریم برای این است که دانشمندان ما قولاً و عملاً پای کار آمدند.

هاشمی ادامه داد: 290 استاد دانشگاه طی نامه‌ای به رهبر انقلاب شرایط کشور را بحرانی ترسیم کردند اما راهکارهایشان رفع حصر و آزادی زندانیان سیاسی بود! اساتید انقلابی در مقابله با این نامه چه کردند؟ بعضی اساتید خبر از جواب 900 استاد انقلابی به این نامه ندارند.

وی درباره اولویت‌های فعلی دانشگاه آزاد عنوان داشت: اولویت مدیریت دانشگاه آزاد دغدغه‌های فرهنگی است. در تهران ما چندین جلسه داشته‌ایم و مسائل را شناسایی کرده‌ایم؛ در رأس دانشگاه آزاد عزم جدی برای برخورد با تخلفات است و اگر از تخلفاتی با خبر هستید و اطلاع دهید حتماً برخورد خواهد شد.

مسؤول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پایان اظهار کرد: اخیراً بخشنامه‌ای برای ارتباط کانون‌های دانشگاه آزاد با دفتر مرکزی ابلاغ شده است و در بحث بودجه هم اقداماتی در دست انجام است.

در پایان این مراسم اندیشکده علمی تخصصی شهر اسلامی در مجموعه دانشگاه آزاد اصفهان افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها