در حال حاضر شش هزار هنرمند بسیجی تحت پوشش هستند و جامعه هدف تا پایان ۱۴۰۰ تحت پوشش دادن هشت هزار نفر است.
کد خبر: ۹۰۷۰۱۶۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حمیدرضا هراسانی صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران، ارتقای بینش و آگاهی هنرمندان بسیجی را از اهداف برشمرد و گفت: در حال حاضر شش هزار هنرمند بسیجی تحت پوشش هستند و جامعه هدف تا پایان ۱۴۰۰ تحت پوشش دادن هشت هزار نفر است.

وی با اشاره به برنامه های فراروی بسیج هنرمندان افزود: ۱۰ انجمن بسیج هنرمندان در استان تشکیل شده است و جشنواره فیلم کوتاه با عنوان سکانس حماسه از جمله برنامه ها بوده که فراخوان و پوستر آن در اختیار قرار داده شده است.

وی با اشاره به اینکه سکانس حماسه نیمه دوم آذرماه در استان برگزار می شود گفت: جشنواره هنرهای تجسمی نیز در نیمه دوم آذرماه برگزار می شود و ۵۰ تابلو منتخب این جشنواره در هفت شهرستان استان در دانشگاه های هنر نمایش گذاشته می شود.

رئیس بسیج هنرمندان یادواره ۱۱۰ شهید هنرمند استان را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: این برنامه هفتم آذرماه در بابلسر برپا خواهد شد.

به گفته هراسانی، برپایی جشنواره شعر انقلاب با موضوع ۴۰ سالگی انقلاب از دیگر برنامه ها است و در اختتامیه آن شاعران برجسته کشوری از استان های قم و استان های شمالی در آن شرکت خواهند کرد.

وی با اظهار اینکه جشنواره سرود و آواهای انقلابی در لرستان برگزار می شود از گروه های استانی خواست تا آثارشان را برای ارسال به جشنواره کشوری به بسیج هنرمندان استان ارسال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها