خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

کشف شمش نیکل قاچاق در آذربایجان‌غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۴۵۰ کیلوگرم شمش نیکل به ارزش ۱۲ میلیارد ریال و ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در آذربایجان‌غربی کشف شد.
کد خبر: ۹۰۷۰۱۶۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

 ناصر اصلانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ارتباط با مهم‌ترین کشفیات یک هفته گذشته در سطح آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ماموران انتظامی در حال کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند که از ماکو به چایپاره در حال حرکت بوده و سپس به راننده آن دستور ایست دادند.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های اتوبوس مشخص شد که ۴۵۰ کیلوگرم شمش نیکل در آن جاساز شده است، افزود: با ارزیابی‌های صورت گرفته ارزش ریالی این شمش‌ها ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است که همگی آنها ضبط شد و در این راستا دو نفر نیز متهم شناخته شده و پس از دستگیری تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه همچنین ماموران انتطامی ارومیه در حال انجام ماموریت به یک دستگاه وانت‌نیسان مظنون شده و اقدام به توقف خودروی مذکور کردند، عنوان کرد: پس از توقف خودرو ۲ هزار و ۴۷۴ قلم مواد غذایی، ۷۴ ثوب البسه قاچاق، ۱۵۰ عدد تسمه تایمر کشف شد که ارزش ریالی آنها ۲۰۰ میلیون ریال است و راننده این خودرو نیز به دلیل حمل کالای قاچاق دستگیر شد.

وی در ارتباط با کشف سوخت‌های قاچاق در سلماس تصریح کرد: ماموران انتظامی در حالی انجام ماموریت خود در محور سلماس به تبریز به رفتار مشکوک یک دستگاه تریلی به آن مشکوک شده و اقدام به توقیف این دستگاه کردند که در بازجویی‌های به عمل آمده از آن ۳۹ هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف و ضبط شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار