خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج ورزشکاران هندیجان از برگزاری ۵برنامه متنوع ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور بسیجیان ورزشکار هندیجان شامل رشته های ورزشی تکواندو،دوچرخه سواری و بازی های بومی محلی و اجرای مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی برای بسیجیان شهر زهره هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۷۰۱۴۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵

مصطفی حشوشی در شامگاه پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: از عمده اهداف کانون بسیج ورزشکار در اجرای مسابقات ورزشی برای بسیجیان ایجاد شور و نشاط و ارتقای سلامت روحی و جسمی است که تا کنون با حضور ورزشکاران بسیجی هندیجان مورد استقبال پرشور قرار گرفته است.

وی افزود:در هفته تربیت بدنی وورزش از سوی اداره ورزش و جوانان هندیجان بیش از ۴۰ برنامه متنوع با کیفیت ورزشی برای عموم ورزشکاران رشته های مختلف برگزار خواهد شد که بسیجیان ورزشکار عضو کانون بسیج ورزشکاران در این برنامه ها حضوری فعال خواهند داشت.

وی بابیان نخستین دوره مسابقات تیراندازی برای بسیجیان گفت: در شهر زهره هندیجان برای نخستین بار یک دوره مسابقه تیر اندازی با تفنگ بادی برای بسیجیان علاقمند به این رشته ورزشی پر هیجان برگزار شد که در پایان رقابت به تعدادی از نفرات برتر هدایایی به همراه لوح تقدیر به آنها اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها