سرپرست اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد خبر داد .
کد خبر: ۹۰۷۰۱۱۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹
رحمتی گفت:: ارزیابی، انطباق، اندازهصدور پروانه کاربرد علامت استاندارد شناسی، تایید صلاحیت و استانداردسازی کالا‌های تولیدی داخل و خارج از استان در دستور کار این اداره و سایر شعب آن قرار دارد.
وی افزود: در ۷ ماهه امسال در زمینه ارتقاء جایگاه استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی و خدماتی استان صادر شد.
رحمتی با بیان اینکه در این مدت ۲۴ مورد تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز انجام شد اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۵۳ مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی انجام و از همین واحد‌های تولیدی و خدماتی ۱۲۵ مورد آزمون نمونه برداری نیز انجام شد.
سرپرست اداره کل استاندارد استان از اجرای طرح طا‌ها یا طرح هماهنگ استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت:: در این طرح کارکنان اداره کل استاندارد به کمک شرکت‌های بازرسی با مراجعه به بازار و فروشگاه‌های عرضه کننده کالا‌های تولیدی نمونه برداری، استاندارد سازی و تایید صلاحیت را انجام می‌دهند.
آقای رحمتی افزود: در قالب اجرای طرح طا‌ها در ۷ ماهه امسال حدود سه هزار مورد بازرسی از واحد‌های عرضه کننده‌ی کالا‌ها و فراورده‌های تولیدی در استان انجام و تا کنون ۶۵ نمونه اخذ و به آزمایشگاه‌های همکار ارسال شد.
ارسال نظرات