امام جمعه شاهین دژ گفت: تریبون نماز جمعه جایگاه تبیین حقایق توسط امام جمعه است.
کد خبر: ۹۰۷۰۰۳۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

حجت الاسلام حسین فصیح نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی  گفت: عده ای فقط دو روز دنیا را می بینند و به مقام و مسلک های دنیوی دل بسته اند که سخت در اشتباه هستند و نبایست دلبسته دنیا و متاع زودگذر آن باشند.

وی با اشاره به این موضوع که تریبون نماز جمعه به هیچ گروه و حزبی وابستگی ندارد، گفت: تریبون نماز جمعه جایگاه تبیین حقایق توسط امام جمعه است.

خطیب نماز جمعه افزود: سیاست زده نیستم و یک طلبه انقلابی هستم و دغدغه دین و اسلام و قرآن در اولویت امور بنده قرار دارد و ذهنیت این موضوع که چه کسی می تواند گزینه انتخابی برای تصدی پُستی در شهرستان باشد در بنده وجود ندارد، فقط انتظار می رود که ملت ما پشت سر کسی باشند که به دنبال منفعت طلبی شخصی و دنیوی نباشد.

امام جمعه شاهین دژ به دیدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که در این دیدار امام خامنه ای(مدظله العالی) به حرکت عمار یاسر در تاریخ اسلام و بصیرت زایی وی اشاره داشتند و یکی از مهمترین وظایف نخبگان را تبیین حقایق برشمرد.

حجت الاسلام فصیح نیا فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به عموم جامعه ورزشی و ورزشکاران خطه شاهین دژ تبریک گفت و تصریح کرد: با وجود امکانات کم و محرومیتی که متوجه این شهرستان است، الحمدالله شاهد کسب عناوین قهرمانی بزرگی توسط ورزشکاران شاهین دژ ی هستیم و این مایه افتخار است و این مدال آوری ها و کسب عناوین نشانگر عزم راسخ ورزشکاران بوده و می طلبد تا مسئولین امر توجه بیشتری به این موضوع و فراهم آوری امکانات باشند.

خطیب نماز جمعه شاهین دژ به وضعیت صادرات و واردات کشور در سال 96 اشاره کرد و افزود: آمار ارائه شده نشان از افزایش واردات بی رویه برخی اقلام غیر ضروری و یا بعضا کالاهایی که در داخل توان تولید آن هست دارد که این امر ضربه بزرگی را به بدنه اقتصادی کشور وارد ساخته است و در این زمینه بایست توجه بیشتری به وضعیت واردات و صادرات   شود و در حمایت از تولید داخل حرکت جهادی صورت پذیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات