مسئول عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی تکاب گفت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید احیا شود.
کد خبر: ۹۰۷۰۰۲۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام اسدی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تکاب با حضور در جمع کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب اظهار کرد: باید در راستای نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی گام برداشته شود.

این مسئول با بیان اینکه در صورت نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر می توان جامعه را مقابل آسیب های مختلف بیمه کرد، افزود: مردم خود باید برای خودسازی فردی و اصلاح جامعه اقدام کنند.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تکاب همچنین در سخنان خود به امر به معروف و نهی از منکر اشاره نموده و گفت: امر به معروف و نهی از منکر طبق بیان بزرگان واجبی است که فراموش شده و باید احیا گردد و مطمئن باشید هیچ امربه معروف و نهی از منکری بدون تاثیر نمی باشد.

وی با بیان اینکه با استفاده از آیات و روایات و احادیث متقن می توان برای تشریح نفاق و علائم منافقان اهتمام ورزید، ادامه داد: نفاق چیزی مخفی است که تشخیص آن خیلی سخت می باشد لذا بصیرت و شجاعت و صبر می خواهد.

این مقام مسئول به علائم منافقین در قرآن اشاره کرد و افزود: در قرآن 20 مورد از علائم منافقین ذکر شده است از جمله خیانت در امانت، دروغ گفتن و خلف وعده کردن از جمله ویژگی های این افراد می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات