خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه‌ بین الملل امام خمینی (ره) درنامه ای به شورای نگهبان تقاضا کردند با عدم تصویب cft و با دقت ودید انقلابی خود و با بررسی های کامل وجامع، مانع از شکل گیری حادثه ای مشابه برجام شوند.
کد خبر: ۹۰۶۹۸۵۷
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بسیج دانشجویی دانشگاه‌ بین الملل امام خمینی (ره) درنامه ای به شورای نگهبان تقاضا کردند با عدم تصویب cft و با دقت ودید انقلابی خود و با بررسی های کامل وجامع، مانع از شکل گیری حادثه ای مشابه برجام شوند.
متن نامه به صورت ذیل میباشد:
اعضای محترم شورای نگهبان قانون اساسی
سلام علیکم
دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای پایه گذاری این انقلاب شکوهمند ومردمی از انواع حربه ها برای ضربه زدن و ساقط کردن انقلاب اسلامی استفاده کرده اند.پس ازناکامی در هشت سال دفاع مقدس شروع به جنگ افروزی در عرصه های فرهنگی واقتصادی نمودند.
اما،انقلاب مردمی ما با یاری خداوند متعال و با راهنمایی امامان امت و پشتیبانی مردم توانسته است علاوه بر مقاومت و ایستادگی در برابر این هجمه های همه جانبه،ضربات چشم گیری هم بر دشمنان وارد کند..
همانطورکه مستحضرهستید استکبار جهانی از هیچ گونه تلاشی برای مقابله با انقلاب عزیز ما فروگذار نکرده ونخواهد کرد،حال در آستانه چهل سالگی انقلاب شاهد گونه جدیدی از حملات هستیم که شیوه های استعمار نوین نام دارند این شیوه ها باکمک طرح ها ومعاهدات به اصطلاح بین المللی اجرا خواهندشد.برخلاف ظاهر بین المللی این معاهدات باطن آنهافقط وفقط درجهت تثبیت منافع چندکشورخاص تنظیم شده است.
مقام معظم رهبری دراشاره به این گونه طرح ها خطاب به نمایندگان مجلس فرمودند:((این معاهدات ابتدا در اتاق فکر های بزرگ و برای تامین منافع و مصالح آنها پخت و پز میشود و سپس با پیوستن دولت های همسو، دنباله رو یا مرعوب،شکل به ظاهر بین المللی می گیرد))
با استناد به نامه های ارسال شده توسط تعدادی از حوزویان و دانشگاهیان به شما که درخواست عدم تصویب cftراداشته اندمیتوان گفت که این طرح،طرحی استعماری بوده و برای ملت ایران مضر است،البته ممکن است برخی مفاد این عهدنامه مفیدباشداماضررآن بیشترازمنفعتش میباشدو طبق سخنان امام خامنه ای وتجربه های قبلی اعتماد به غرب هیچ ضرورتی ندارد با استناد به این مفاد به کنوانسیون هایی بپیوندیم که از عمق اهداف آنها آگاه نیستیم یا می دانیم که ایران عزیزمان را در پیمودن ادامه راه انقلاب اسلامی به زحمت خواهندانداخت.
لازم به ذکر است که همانطور که درنظر کارشناسان وصاحب نظرانی که مرعوب غرب نیستند ذکر شده است این طرح موجب سلطه دشمنان مردم عزیز ایران بر قوانین و مقررات داخلی وضع شده می گردد
همانطورکه مقام معظم رهبری در دیدار خود با نخبگان علمی فرمودندلازم است از نخبگان در برنامه ریزی مسائل کلان کشور استفاده شود،ازشورای نگهبان به عنوان نهادی انقلابی ودلسوز آرمانهای انقلاب اسلامی انتظار میرودتا از نظر دانشجویان وصاحب نظران انقلابی دراین زمینه استفاده نمایند.
درپایان امیدواریم شورای محترم نگهبان بادقت ودید انقلابی خودوبابررسی های کامل وجامع، مانع از شکل گیری حادثه ای مشابه برجام شوند.
ومن الله توفیق.
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها