مدیر کل هواشناسی کردستان:

هوای کردستان ۵ درجه سردتر می شود

مدیر کل هواشناسی کردستان گفت: از لحاظ دمایی از امروز تا روز دوشنبه دما بتدریج روند نزولی داشته و ۴ تا ۵ درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت و امکان یخبندان صبحگاهی برای مناطق سردسیر و کوهستانی استان بخصوص برای روز‌های یکشنبه و دوشنبه وجود دارد.
کد خبر: ۹۰۶۹۸۳۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رحیم صدیقی مدیر کل هواشناسی استان کردستان اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های نقشه یابی هواشناسی، همچنان شاهد ناپایداری جوی به شکل رشد و افزایش ابر، گاهاَ شدید و رگبار ورعد و برق و باران (یا احتمال تگرگ) در بعضی نقاط استان خواهیم بود.


وی گفت: از امروز بهدازظهر تا روز دوشنبه سامانه بارشی جدیدی از نیمه‌ی غربی بتدریج وارد استان شده و موجب ابری شدن آسمان، وزش بادو رگبار و رعد و برق و باران و (در برخی از نقاط استان همراه با بارش تگرک) خواهد شد.

صدیقی خاطر نشان کرد: از لحاظ دمایی از امروز تا روز دوشنبه دما بتدریج روند نزولی داشته و ۴ تا ۵ درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت و امکان یخبندان صبحگاهی برای مناطق سردسیر و کوهستانی استان بخصوص برای روز‌های یکشنبه و دوشنبه وجود دارد.

وی افزود: میزان بارش‌ها برای نیمه‌ی غربی (بانه، مریوان و اورامان) و تا حدودی جنوبی استان (بویژه از بعدازظهر یکشنبه تا صبح دوشنبه) قابل توجه پیش بینی می‌شود و امکان آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات