خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

در جمهوری اسلامی ایران یک خط بیشتر وجود ندارد و آن خط ولایت است

کد خبر: ۹۰۶۹۶۵۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،آیت الله شاهچراغی در آیین اختتامیه طرح جوانه های صالحین سپاه ناحیه سمنان که با حضور مسئولین و دستندرکاران اجرایی این طرح و جوانان و نوجوانان پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه سمنان برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت اجرای چنین طرح ها و جلساتی گفت:از اینگونه جلسات در طول سال کم داریم و این جلسه،جلسه بسیار خوب و مهم و بی نظیری است.
وی افزود:اینکه عزیزان از پایگاه های مقاومت بسیج گزارش دادند که در این طرح بانوان بد حجابی را با فعالیت های فرهنگی به حجاب برتر یعنی چادر روی آوردند این بسیار مهم و بسیار زیبا و خوب است.از اینگونه فعالیت ها هر چه انجام شود کم است و پاداش اخروی دارد.
امام جمعه سمنان در ادامه گفت:چند توصیه به شما جوانان و نوجوانان عزیز دارم ،در اول توصیه میکنم اخلاق خودتان را خوب و اسلامی نگه دارید شما پاک و صالحید و از صالحان هستید..این پاکی را حفظ کنید از دیگر موارد که از اخلاقیات محسوب می شود سلام کردن است که در گاهی اوقات شاهد آن هستیم که بعضاً در بین افراد انجام نمی شود.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گفت:شما جوانان با درس خواندن میتوانید آینده خود و جامعه ایران اسلامی را بسازید پس درس خواندن را نیز در برنامه زندگی خود قرار دهید و اهمیت دهید.
آیت الله شاهچراغی در پایان گفت:توصیه آخر من به شما جوانان این است که از خط ولایت حمایت کنید و در این مسیر حرکت کنید. در جمهوری اسلامی ایران یه راه و مسیر بیشتر وجود ندارد و آن خط و راه ولایت فقیه است و باید برای سرافرازی و سربلندی در این مسیر حرکت کنیم.
سرگرد پاسدار محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های طرح جوانه های صالحین سپاه ناحیه سمنان در طول تابستان گفت:طبق ابلاغیه این طرح ۲۳پایگاه مقاومت بسیج باید این طرح را اجرا می کردند که با توجه به نیاز و استقبال پایگاه های مقاومت دیگر این طرح در بیش از۴۰ پایگاه مقاومت بسیج انجام شد.
وی افزود:این طرح با حضور نوجوانان و جوانان پایگاه های مقاومت بسیج در محضر آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در تیر ماه آغاز به کار کرد و در طول تابستان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری ،ورزشی غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را در این طرح رقم زد.
امامی خاطر نشان کرد: اجرای مسابقات ورزشی ،اردوهای تفریحی،سفر به مشهد مقدس و اعزام افراد نیازمند به سفر عتبات عالیات و اردوهای جهادی در مناطق محروم و روستایی و برگزاری کلاس های آموزشی و فنی برای جوانان و نوجوانان از جمله برنامه های شاخص این طرح بود که در طول تابستان اجرا شد.
در حاشیه این مراسم ۴تن از فعالین طرح جوانه های صالحین خانم کاری از پایگاه روستای خیرآباد،خانم رجبی از پایگاه بنت‌الهدی مسکن مهر.آقای صفا از پایگاه عابدینیه و آقای خرمیان از پایگاه پنج تن آل عبا به ارائه گزارش و ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
همچنین از نفرات و تیم های برتر حاضر در جشنواره مسابقات ورزشی طرح جوانه های صالحین با حضور آیت الله شاهچراغی ،حجت الاسلام والمسلمین راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان،سرهنگ شوقانی جانشین سپاه استان سمنان و سرگرد محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان تحلیل و تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها