اربعین شهید مدافع حرم "علی‌ اصغر الیاسی" در چهار باغ برگزار شد

با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و مردم چهارباغ استان البرز آئین اربعین شهید مدافع حرم "علی‌ اصغر الیاسی" برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۶۹۶۴۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به مناسبت فرا رسیدن اربعین شهادت رزمنده دلیر شهید علی‌ اصغر الیاسی از شهدای مدافع حرم استان البرز مراسمی در مسجد جامع چهارباغ برگزار شد.

اربعین شهید مدافع حرم

این برنامه همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و جمعی از مسئولان نظامی ، انتظامی ، امام جمعه چهارباغ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 10 سیدالشهدا فرمانده لشکر انجام شد و اهالی چهارباغ یاد این شهید را گرامی داشتند.

آئین بزرگداشت اربعین شهادت رزمنده دلیر شهید علی‌ اصغر الیاسی از شهدای مدافع حرم البرز در مسجد جامع چهارباغ برگزار شد که حاج رحمان نوازانی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) استان البرز به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی پرداخت.

علی اصغر الیاسی که از نیروهای تکاور لشکر 10 عملیاتی سید الشهدا (ع) استان البرز بود و چندی پیش داوطلبانه عازم سوریه شده بود، به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

وی از مدافعین حرم بود بود و برای دفاع از حرمین در سوریه حاضر شد که سرانجام به قافله شهدای حرم پیوست.این شهید والا مقام 23 سال سن داشت و مجرد بود.وی متولد هجدهمین روز از اسفندماه سال 73 بود و در تاریخ 18 شهریور سال جاری در منطقه حلب سوریه شهید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار