امام‌جمعه نظرآباد گفت: پیاده‌روی اربعین باعث وحدت جهانی میان مسلمانان و آزادی خواهان جهان شده است.
کد خبر: ۹۰۶۹۶۳۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزار یبسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سجاد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت عمار یاسر، گفت: بصیرت شناسی عمار باعث شد نام وی ‌ماندگار شود.

پیاده‌روی اربعین حسینی نماد عظمت و وحدت‌بخش است

وی در ادامه با اشاره به وقوع فتنه‌های اخیر در کشور، اضافه کرد: بصیرت شناسی جوانان باعث شد نقشه شوم دشمنان نقش بر آب شود.

امام‌جمعه نظرآباد در بخش دیگری تأکید کرد: آگهی بخشی به جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است به همین منظور باید تلاش شود تا به سؤالات آن‌ها پاسخ‌های قانع‌کننده داده شود.

حجت‌الاسلام موسوی بابیان اینکه در حال حاضر نیاز به عمارهای بیشمار داریم، گفت: بصیرت شناسایی و بصیرت افزایی نیاز جامعه است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در بخش دیگری با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی، گفت: پیاده‌روی اربعین باعث وحدت جهانی میان مسلمانان و آزادی خواهان جهان شده است.

امام‌جمعه نظرآباد با اشاره به اینکه عشق به امام حسین (ع) باعث شده بزرگ‌ترین‌ تجمع شیعی شکل بگیرد، گفت: راهپیماپی اربعین با حضور میلیونی عاشقان اهل‌بیت (ع) تنها تجمع بزرگ جهانی است که از همه سنین و اقشار در آن حاضر می‌شوند.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه با تأکید بر اینکه دشمنان چشم دیدن شکوه اربعین را ندارند، گفت: این در حالی است که رفتار بعضی داخلی‌ها تعجب‌برانگیز است زیرا آن‌ها در تلاش برای شبه افکنی و تفرقه هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، گفت: برخی از مشکلات اقتصادی که زندگی مردم را تحت‌الشعاع قرار داده به عدم مدیریت داخلی برمی‌گردد.

ارسال نظرات