سرهنگ حمید خرم دل جانشین سابق فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با صدور پیامی از مردم و مسئولین استان بوشهر تقدیر و تشکّر کرد.
کد خبر: ۹۰۶۹۶۲۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قُل رَب اَدخلنی مُدخل صِدق وَ اَخرجنی مُخرج صِدق وَاجعل لِی مِن لَدنک سُلطانا نَصیرا

(و بگو که بارالها مرا به قدم صدق داخل و به قدم صدق خارج گردان و به من از جانب خود حجت روشنی که دائم یار و مددکار باشد عطا فرما. آیه 80 سوره اسرا)

با سلام و احترام؛

توفیق خدمت در قشرهای مختلف بسیج و سپاه امام صادق (علیه السلام) استان بوشهر از مواهب الهی این جانب بوده که همواره خداوند منّان را به پاس این توفیق سپاس می گویم.

خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم که توفیق خدمت در سنگر مقدس دیگری در فضای معطر از خون شهیدان را در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد به این بنده عنایت نمود.

ضمن شکر به درگاه ذات اقدس الهی، صمیمانه ترین مراتب سپاس خود را خاضعانه و خالصانه به پیشگاه مردم فهیم استان ولایت مدار بوشهر تقدیم می کنم و آرزوی سلامت، سعادت و سربلندی برای همه مردم استانم دارم.

از نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محبوب بوشهر حضرت آیت الله صفایی بوشهری، فرمانده محترم سپاه امام صادق (علیه السلام) سردار رزمجو، ائمه محترم جمعه و جماعات استان، روحانیّت محترم و معزّز، روسای محترم ادارات استان، استاندار محترم، مجموعه قضایی، نیروهای محترم انتظامی و مرزبانی، ارتش انقلابی، همکاران سبزپوش در منطقه دوّم دریایی سپاه، بسیجیان عزیز و گرامی اعم از خواهر و برادر، جامعه دانشگاهی، خانواده های محترم شاهد و ایثارگر، پیشکسوتان گرامی، جانبازان سرافراز، برادران اهل سنّت، ورزشکاران پهلوان، فرهیختگان گرانقدر، بازاریان، عشایر غیور و ولایی، همکاران گرامی خودم در سپاه امام صادق (علیه السلام) که بی دریغ بنده را در طول دوران مسئولیّتم به صورت شبانه روزی یاری نمودند صمیمانه تقدیر و تشکّر می نمایم.

و چنانچه توفیقات و خدماتی داشته ام را مدیون لطف خدا و مساعدت های شما می دانم.

در پایان اگر هم احیاناً رفتار و یا گفتاری از من مشاهده گردیده که موجب تکدّر خاطر عزیزی را فراهم نموده طلب حلالیّت دارم و امیدوارم قصور و کوتاهی های این برادر کوچک تان را مورد عفو و بخشش خویش قرار دهید.

محتاج دعای خیر شما هستم.

با تشکّر حمید خرم دل

سرهنگ خرم دل 24 مهر امسال با حکم سرلشکر محمّد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده جدید سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد منصوب شد.

وی پیش از این به مدّت 6 سال جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها