محمدحسین صفار هرندی گفت: اگر از سر سیری و دیدگاه اشرافی با مسائل برخورد شود حاصلش فاصله با آرمان‌های نظام است.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۵۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمدحسین صفار هرندی  در مراسم یادواره شهدای روستای شلمزار واقع در شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه اقتدار کشور را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: راه و روش شهدا باید در جامعه نهادینه شود این مهم نیاز حال حاضر کشور است.

برخورد اشرافی با مسائل نتیجه فاصله با آرمان‌های نظام است

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید در مسیر شهدا گام برداریم زیرا راه آنها راه سرافرازی است و نصیب هرکسی نمی‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری گفت: آن‌هایی که زبان گزنده دارند و نسبت به ارزش‌های الهی مغرضانه برخورد می‌کنند همان‌هایی هستند که فتنه برپا می‌کنند.

صفارهرندی تأکید کرد: دل خانواده شهدا از دست کسانی که با زبان طعنه‌آمیز حرف می‌زنند و موضع‌گیری‌های تندی در سخنرانی‌های رسمی و تریبون‌ها دارند، خون است.

وی اضافه کرد: برخی مطالب که از تریبون‌های رسمی ازجمله مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود دل خانواده شهدا و رزمندگان را خون کرده است، برای مثال می‌توان به سخنانی که در خصوص انرژی هسته‌ای در دولت اصلاحات زده می‌شد، اشاره کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تصمیمات و مصوبات مجلس که بر اساس رأی‌گیری انجام می‌شود و اخذ رأی‌ها مخفی است، گفت: در چنین زمان‌هایی باید جبهه حق را انتخاب کنیم زیرا تکلیف ما در این برهه زمانی مشخص می‌شود و بسیاری از نفاق‌ها از جامعه رخت می‌بندد.

صفارهرندی تأکید کرد: زمانی که در قالب یک پیروزی ارزشمند موفقیت‌هایی برای کشور حاصل می‌شود همه آن را تحسین می‌کنند، به‌عنوان نمونه چندی پیش که توسط نیروهای نظامی کشورمان موشکی به مواضع  دشمن و جریان خبیثی که دست‌اندرکار توطئه و آشوب در مملکت ما بودند، پرتاب شد، عده‌ای گفتند خواسته ما نیز همین بوده است، اما همان‌ها اگر در کشور مسئله‌ای یا مشکلی حادث شود سریعاً خود را کنار می‌کشند.

وی ادامه داد: اکنون بسیاری از آبادانی های عمرانی کشور ماحصل تلاش خانواده‌های شهدا و میراث داران آن‌ها است که نمونه آن را در کارخانه‌ها، سیلوها و پالایشگاه‌ها ایران می‌بینیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: امسال طبق گفته فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه قابل‌افتتاح تا پایان سال ۹۷ بهره‌برداری می‌شود که چند برابر بودجه عمرانی کشور است.

وی عنوان کرد: امروز ما برای پاسداشت مقام شهدا باید کارهایی را دنبال کنیم که ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشد، ما نباید اجازه دهیم در مواردی ازجمله فضای مجازی به سردمداران جبهه حق علیه باطل اهانت شود.

صفارهرندی ادامه داد: برخی مسئولان به اسم عدالت و با این شعار وارد میدان می‌شوند، اما متأسفانه گاهی با اقدامات اشتباه آن‌ها فقر در جامعه توزیع می‌شود؛ درصورتی‌که باید مردم را از تنگناهای مالی نجات دهیم و لوایحی مصوب شود که مشکلات مردم را حل کند.

وی تشریح کرد: اگر از سر سیری و با تفکرات و دیدگاهی اشرافی با مسائل برخورد شود حاصلش این است که از آرمان‌های نظام  فاصله گرفته شده؛ درحالی‌که در مواجه با قدرت های جهانی باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که سست‌عنصر نباشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آن‌هایی که در کشور تصمیمات نادرست می‌گیرند و موجب می‌شوند که به خواست و اراده واقعی و حقیقی نظام خدشه وارد شود در مسیر باطل قرار گرفته‌اند زیرا ما همیشه به دنبال این مهم بوده‌ایم که کسی به کشور ما چشم طمع و تعرض نداشته باشد.

وی در ادامه افزود: امروز باید دشمنی که فرسنگ‌ها دورتر از ما به فکر نفوذ و اجرایی کردن نقشه‌های شوم خود است را با اقتدار نظامی سرکوب کنیم  و در ادامه با اقتدار اندیشه‌ و افکارمان خاری در چشم دشمنان باشیم.

صفارهرندی تشریح کرد: مسئولان ما در جایگاه سیاست‌گذاران کشور نباید مطالبی را بیان کنند و بگویند که چاره‌ای جز تسلیم شدن در برابر درخواست آمریکا نداریم. ما باقدرت پیش می‌رویم و در این میان حتی نقشه‌های شوم دشمن که با استفاده از نگرانی مردم بابت مشکلات معیشتی و اقتصادی قرار بود در کشورمان اجرایی شود را نقش بر آب کردیم.

وی با اشاره به اینکه امروز تکلیف مسئولان در کشور مشخص است، تأکید کرد: در تصمیمات خود باید مسیری صحیح را انتخاب کرده و راه را اشتباه نرویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها